Презентація на тему «Засоби масової інформації» (варіант 13)


295



Слайд #1


Презентація на тему“Засоби масової інформації”
Виконала
Ученицця 11-Б класу
ЗШ I-III ступенів №1
м. Апостолове
Аленіна Ірина
Презентація на тему «Засоби масової інформації» (варіант 13) - Слайд #1

Слайд #2


План
ЗМІ
Види ЗМІ:
1)друковані
2)аудіовізуальні
Характерні риси
Свобода слова і друку
Цензура
ЗМІ забезпечують…
Четверта влада
Інтернет ЗМІ
Небезпека ЗМІ
Використана інформація
Презентація на тему «Засоби масової інформації» (варіант 13) - Слайд #2

Слайд #3


Засоби масової інформації - форми розповсюдження інформації , спрямовані на охоплення необмеженого кола осіб, соціальних груп та організацій з метою оперативного інформування їх про події, явища в світі, конкретній країні, певному регіоні, а також мобілізації об'єктів свого впливу на виконання спеціальних соціальних функцій.
Презентація на тему «Засоби масової інформації» (варіант 13) - Слайд #3

Слайд #4


Розрізняють наступні види ЗМІ:
друковані засоби масової інформації – преса(газети, журнали, бюлетені тощо), які мають постійну назву, нумерацію й періодично виходять у світ;
Презентація на тему «Засоби масової інформації» (варіант 13) - Слайд #4

Слайд #5


Недруковані засоби та способи передачі на відстань звукової або візуальної інформації, тобто аудіовізуальні засоби масової інформації (радіомовлення, телебачення, Інтернет, кіно, звукозапис, відеозапис тощо).
Презентація на тему «Засоби масової інформації» (варіант 13) - Слайд #5

Слайд #6


Засоби масової інформації мають характерні риси, це:
публічність (необмежене, не персоніфіковане коло споживачів);
наявність спеціальних технічних засобів;
непряма, розділена в просторі та часі взаємодія комунікаційних партнерів;
непостійний характер аудиторії;
переважна односпрямованість впливу від комунікатора до реципієнта.
Презентація на тему «Засоби масової інформації» (варіант 13) - Слайд #6

Слайд #7


Свобода слова і друку – це природне право будь-якої людини вільно висловлювати свої думки, у тому числі, за допомогою засобів масової інформації. Свобода слова стосується усіх громадян, свобода друку – у першу чергу, журналістів. У демократичних державах свобода слова та інформації розглядаються як індивідуальні права, тобто права окремого громадянина на самооборону від держави.
Презентація на тему «Засоби масової інформації» (варіант 13) - Слайд #7

Слайд #8


Латинське слово «цензура» означає «суворе судження, вимоглива критика». Ним здавна називають державний нагляд за змістом, випуском у світ та розповсюдженням друкованих видань, постановкою театральних вистав, інколи навіть за приватним листуванням. Із появою нових ЗМІ (радіо, телебачення тощо) цензуру поширили й на них.
Презентація на тему «Засоби масової інформації» (варіант 13) - Слайд #8

Слайд #9


ЗМІ забезпечують можливість представникам різних суспільних груп публічно висловлювати свої думки, чітко формулювати і представляти громадській думці свої інтереси, шукати і об'єднувати однодумців. Доступ до ЗМІ – необхідна умова існування впливової опозиції, особливо при агресивному ставленні до неї з боку державних радіо і телебачення.
Презентація на тему «Засоби масової інформації» (варіант 13) - Слайд #9

Слайд #10


Четверта Влада
Четверта влада — словосполучення, яким визначають пресу та її вплив у соціумі. Стверджується, що:
Журналісти володіють великою владою в суспільстві, і усвідомлення цієї влади повинно поєднуватися із скромністю і почуттям обов'язку перед читачем. У всі часи вони домагалися визнання завдяки високому рівню точності та неупередженості, а також завдяки дотриманню ними правил чесної гри.
Першою, другою й третьою владою є, відповідно, законодавча, виконавча та судова гілки влади.
Презентація на тему «Засоби масової інформації» (варіант 13) - Слайд #10

Слайд #11


Інтернет ЗМІ
З появою і поширенням мережі Інтернет з'явилися інтернет-ЗМІ. Вони швидко завоювали популярність, хоча їхня аудиторія поки що набагато менша, ніж «традиційних» (як їх стали називати) ЗМІ. Майже всі ЗМІ мають сайт и в Інтернеті, на багатьох з них публікуються регулярно оновлювана інформація: як правило, це інтернет-версії тих самих матеріалів, іноді вони виходять із затримкою, іноді до матеріалів та / або архівів доступ є платним. Звичайно, основні доходи інтернет-ЗМІ надходять також від реклами, хоча ЗМІ може бути і спонсорованим і як мовний орган будь-якої організації.
Презентація на тему «Засоби масової інформації» (варіант 13) - Слайд #11

Слайд #12


Небезпека ЗМІ
Небезпека ЗМІ полягає в тому, що вони впливають на свідомість людини безпосередньо, укорінюю­чись в ній в якості органічного елемента, здатного допов­нити і навіть замінити функції відчуттів, сприйняття, уяви тощо. Тобто безконтрольний інформаційний потік може як завгодно глибоко проникати в суть людини і деформувати її свідомість.
Презентація на тему «Засоби масової інформації» (варіант 13) - Слайд #12

Слайд #13


Використана література
«Mass media», Oxford English Dictionary, online version November 2010
Вгору ↑ Potter, W. James (2008). Arguing for a general framework for mass media scholarship. SAGE. с. 32. ISBN 9781412964715.
Вгору ↑ at Searchalligator.com
Вгору ↑ Міністерство інформації Республіки Білорусь
Презентація на тему «Засоби масової інформації» (варіант 13) - Слайд #13