- Головна
- Готові шкільні презентації
- Презентація на тему «Побудова перерізу многогранників методом слідів»
Презентація на тему «Побудова перерізу многогранників методом слідів»
217
Слайд #1
Побудова перерізу многогранників методом слідів
Слайд #2
Після цього уроку ми зможемо:
застосовувати метод слідів побудови перерізу многогранника для даної задачі;
пояснювати та аналізувати етапи побудови перерізу многогранника;
порівнювати застосування методу слідів для різних видів многогранників;
висловлювати власне ставлення щодо правильності розв'язування задачі.
застосовувати метод слідів побудови перерізу многогранника для даної задачі;
пояснювати та аналізувати етапи побудови перерізу многогранника;
порівнювати застосування методу слідів для різних видів многогранників;
висловлювати власне ставлення щодо правильності розв'язування задачі.
Слайд #3
Як побудувати многокутник всередині куба, якщо відоме розташування трьох його вершин на ребрах куба ?
Слайд #4
“Мозковий штурм”
Як в просторі можна задати пряму?
Яким чином в просторі задається площина?
Які найпростіші правила застосовуються при зображенні просторових фігур?
Знайдіть відповідність між зображеннями многогранників та їх описами.
Як в просторі можна задати пряму?
Яким чином в просторі задається площина?
Які найпростіші правила застосовуються при зображенні просторових фігур?
Знайдіть відповідність між зображеннями многогранників та їх описами.
Слайд #5
“Мозковий штурм”
Як в просторі можна задати пряму?
Яким чином в просторі задається площина?
Які найпростіші правила застосовуються при зображенні просторових фігур?
Знайдіть відповідність між зображеннями многогранників та їх описами.
Як в просторі можна задати пряму?
Яким чином в просторі задається площина?
Які найпростіші правила застосовуються при зображенні просторових фігур?
Знайдіть відповідність між зображеннями многогранників та їх описами.
Слайд #6
“Мозковий штурм”
Як в просторі можна задати пряму?
Яким чином в просторі задається площина?
Які найпростіші правила застосовуються при зображенні просторових фігур?
Знайдіть відповідність між зображеннями многогранників та їх описами.
Як в просторі можна задати пряму?
Яким чином в просторі задається площина?
Які найпростіші правила застосовуються при зображенні просторових фігур?
Знайдіть відповідність між зображеннями многогранників та їх описами.
Слайд #7
“Мозковий штурм”
Як в просторі можна задати пряму?
Яким чином в просторі задається площина?
Які найпростіші правила застосовуються при зображенні просторових фігур?
Знайдіть відповідність між зображеннями многогранників та їх описами.
Як в просторі можна задати пряму?
Яким чином в просторі задається площина?
Які найпростіші правила застосовуються при зображенні просторових фігур?
Знайдіть відповідність між зображеннями многогранників та їх описами.
Слайд #8
“Мозковий штурм”
Як в просторі можна задати пряму?
Яким чином в просторі задається площина?
Які найпростіші правила застосовуються при зображенні просторових фігур?
Знайдіть відповідність між зображеннями многогранників та їх описами.
Як в просторі можна задати пряму?
Яким чином в просторі задається площина?
Які найпростіші правила застосовуються при зображенні просторових фігур?
Знайдіть відповідність між зображеннями многогранників та їх описами.
Слайд #9
“Мозковий штурм”
Як в просторі можна задати пряму?
Яким чином в просторі задається площина?
Які найпростіші правила застосовуються при зображенні просторових фігур?
Знайдіть відповідність між зображеннями многогранників та їх описами.
Як в просторі можна задати пряму?
Яким чином в просторі задається площина?
Які найпростіші правила застосовуються при зображенні просторових фігур?
Знайдіть відповідність між зображеннями многогранників та їх описами.
Слайд #10
“Мозковий штурм”
Як в просторі можна задати пряму?
Яким чином в просторі задається площина?
Які найпростіші правила застосовуються при зображенні просторових фігур?
Знайдіть відповідність між зображеннями многогранників та їх описами.
Як в просторі можна задати пряму?
Яким чином в просторі задається площина?
Які найпростіші правила застосовуються при зображенні просторових фігур?
Знайдіть відповідність між зображеннями многогранників та їх описами.
Слайд #11
“Ми – одна команда!”
Слайд #12
“Знайди помилку!”
Слайд #13
Знаходьте час для роботи. Це – умова успіху!Знаходьте час для роздумів. Це – джерело сили.Знаходьте час для гри. Це – секрет молодості.Знаходьте час для читання. Це – основа знань.Знаходьте час для дружби. Це – умова щастя.Знаходьте час для мрії. Це – шлях до зірок.Знаходьте час для любові. Це – істинна радість життя.Знаходьте час для веселощів. Це – музика життя!