Презентація на тему «Бертольд Брехт» (варіант 3)


225



Слайд #1


“Життя Галілея”
1939р.
Бертольд Брехт
Презентація на тему «Бертольд Брехт» (варіант 3) - Слайд #1

Слайд #2


Ойген Бертольд Брехт (10 лютого 1898, Аугсбург — 14 серпня 1956, Берлін
– німецький драматург, режисер. Засновник “епічного театру”. Його творчість була приводом для гострих естетичних дискусій та ідейно - політичної боротьби. Душею творчих пошуків Брехта була установка на активне втручання мистецтва в життя, перебудову психології глядача, мобілізацію його розуму і активності. Сцена для митця- трибуна.
Презентація на тему «Бертольд Брехт» (варіант 3) - Слайд #2

Слайд #3


Член Всесвітньої Ради Миру. Міжнародна Ленінська премія «За зміцнення миру між народами», 1954. Деякий час Брехт працював для Голлівуда, однак так і не вписався у тодішню американську кіноіндустрію, що, намагаючись задовольнити потреби масової аудиторії, орієнтувалася насамперед на виробництво сенсаційних бойовиків. В останній період творчості визнання Брехта стрімко зростає: він стає лауреатом національних і міжнародних премій, його обирають членом Академії мистецтв колишньої соціалістичної Німеччини й президентом німецького ПЕН-центру.
Презентація на тему «Бертольд Брехт» (варіант 3) - Слайд #3

Слайд #4


Філософська драма – “Життя Галілея.”
Вершиною драматургії Брехта стала драма «Життя Галілея». У багатьо сценах показано наукову діяльність Галілея: спостереження за рухом Сонця, відкриття телескопа, створення моделі всесвіту. Герой п'єси, великий учений , наляканий інквізицією, відрікається від свого відкриття. Конфлікт драми міститься в діалозі Галілея і його учня Андреа Сарті. Учень висуває звинувачення вчителеві: «Пропащая країна, в якій немає героїв». На це Галілей стримано відповідає: «Ні! Пропащая та країна, якій потрібні герої».
Презентація на тему «Бертольд Брехт» (варіант 3) - Слайд #4

Слайд #5


Образ Галілео Галілей
Галілео Галілей - творча людина, яка силою свого розуму досягає тих горизонтів, які закриті від звичайних людей. Неоднозначний образ Галілея, створений Брехтом, прославляє велич і могутність людського розуму і одночасно попереджає, що наукова діяльність вимагає від учених особливої мужності, щоб протистояти корисливим володарям, які застосовують надбання вчених не для блага людства, а в своїх цілях. Галілей-Людина морально поступається Галілею-Вченому.
Презентація на тему «Бертольд Брехт» (варіант 3) - Слайд #5

Слайд #6


Брехт зображує життя Галілея як постійну боротьбу. Він бореться із владою, яка неспроможна оцінити його відкриття, з церквою, яка боїться втратити вплив на людей, із злиденним життям . Метою його боротьби є істина. “Істина – дитя часу, а не авторитету. Наше неуцтво безмежне. Тож зменшимо його хоча б на крихту! До чого вважати себе розумниками, якщо ми можемо нарешті стати менш дурними!” – говорить учений. Своєю працею він доводить, що людина наділена великими можливостями і здатна змінювати світ.
Презентація на тему «Бертольд Брехт» (варіант 3) - Слайд #6

Слайд #7


Образ Андре
Андре улюблений учень Галілея, який звинувачує свого вчителя у зраді. “Я не можу на нього дивитися. Хай він іде… Урятував свою дорогоцінну шкуру?!”
Колоритним є образ судді Аздака, який уособлює здоровий народний розум і справедливість.
Презентація на тему «Бертольд Брехт» (варіант 3) - Слайд #7

Слайд #8


Будинок у якому народився письменник.
Презентація на тему «Бертольд Брехт» (варіант 3) - Слайд #8

Слайд #9


Брехт з Оленою Вайгель
Презентація на тему «Бертольд Брехт» (варіант 3) - Слайд #9

Слайд #10


Мистецтво перетворюється на товар, а люди - в пам'ятники.
Фриц Кремер
Презентація на тему «Бертольд Брехт» (варіант 3) - Слайд #10