- Головна
- Готові шкільні презентації
- Презентація на тему «Індивідуальні особливості пам’яті»
Презентація на тему «Індивідуальні особливості пам’яті»
195
Слайд #1
Індивідуальні особливості пам'яті
Роботу підготувала:
Учениця 9-Б класу
Шуміліна Олександра
Керівник курсового проекту
Вчитель біології
Каргіна Тетяна Петрівна
Роботу підготувала:
Учениця 9-Б класу
Шуміліна Олександра
Керівник курсового проекту
Вчитель біології
Каргіна Тетяна Петрівна
Слайд #2
Об'єкт:діти шкільного віку
Суб'єкт: пам'ять людини
Суб'єкт: пам'ять людини
Слайд #3
Мета роботи
Розширити кругозір.
Зрозуміти основні поняття, процеси та принципи пам'яті.
Дослідити пам'ять школярів.
Знайти способи покращення пам'яті.
Розширити кругозір.
Зрозуміти основні поняття, процеси та принципи пам'яті.
Дослідити пам'ять школярів.
Знайти способи покращення пам'яті.
Слайд #4
Зміст
Пам'ять людини.
Процеси пам'яті.
Дослідження пам'яті школярів.
Рекомендації щодо покращення пам'яті.
Цікавий факт.
Джерела.
Пам'ять людини.
Процеси пам'яті.
Дослідження пам'яті школярів.
Рекомендації щодо покращення пам'яті.
Цікавий факт.
Джерела.
Слайд #5
Пам'ять людини
Це психічний пізнавальний процес, який полягає у фіксації, збереженні та відтворенні попереднього досвіду.
Це психічний пізнавальний процес, який полягає у фіксації, збереженні та відтворенні попереднього досвіду.
Слайд #6
Процеси пам'яті
Запам'ятовування
Збереження
Відтворення
Забування
Запам'ятовування
Збереження
Відтворення
Забування
Слайд #7
Запам'ятовування
Це процес утворення і закріплення тимчасових нервових зв'язків у головному мозку.
Буває мимовільним і довільним.
Це процес утворення і закріплення тимчасових нервових зв'язків у головному мозку.
Буває мимовільним і довільним.
Слайд #8
Збереження
Це утримання в корі головного мозку інформації, яку людина попередньо запам'ятала.
Це утримання в корі головного мозку інформації, яку людина попередньо запам'ятала.
Слайд #9
відтворення
Це процес активізації раніше утворених нервових зв'язків у корі великих півкуль головного мозку.
Впізнавання
згадування
це відтворення, що виникає при повторному сприйманні предметів.
Буває повним і неповним.
це відтворення, що відбувається без повторного сприйняття предметів.
Буває довільне і мимовільне.
Це процес активізації раніше утворених нервових зв'язків у корі великих півкуль головного мозку.
Впізнавання
згадування
це відтворення, що виникає при повторному сприйманні предметів.
Буває повним і неповним.
це відтворення, що відбувається без повторного сприйняття предметів.
Буває довільне і мимовільне.
Слайд #10
Забування
Це процес згасання тимчасових нервових зв'язків.
Буває часткове та повне.
Це процес згасання тимчасових нервових зв'язків.
Буває часткове та повне.
Слайд #11
Дослідження
Пам'ять школярів
Пам'ять школярів
Слайд #12
Рекомендації щодо покращення пам'яті
Читайте цікаві книги
Гарно висипайтеся
Читайте цікаві книги
Гарно висипайтеся
Слайд #13
Грайте в комп'ютерні ігри.
Вивчайте іноземні мови.
Попрацюйте з числами
Вивчайте іноземні мови.
Попрацюйте з числами
Слайд #14
Цікавий факт
На вигляд Авреліан Хейман виглядає як типовий середньостатистичний студент Даремського університету у Великобританії. Однак феноменальна пам'ять 20-річного хлопця здатна змагатися з будь-яким інформаційним носієм, оскільки ця молода людина міцно пам'ятає майже всі події, що відбувалися в його житті.
На вигляд Авреліан Хейман виглядає як типовий середньостатистичний студент Даремського університету у Великобританії. Однак феноменальна пам'ять 20-річного хлопця здатна змагатися з будь-яким інформаційним носієм, оскільки ця молода людина міцно пам'ятає майже всі події, що відбувалися в його житті.
Слайд #15
Джерела
Використана література:
1. М.Гализо И. Домашенко. Атлас по психологи. – М., 1980.
2. Ю.Орлов. Восхождение к индивидуальности. – М., 1991.
3. Г. Костюк. Вікова психологія. – К., 1976.
4. Л.Выготский. Педагогическая психология. – М., 1991.
5. Л.Макселона. Психологія. – Л., 1998.
6. В.Критецький. Психологія. – К., 1978.
7. Р.Немов. Психология. – М., 1990.
8. В.Богословський. Общая психология. – М., 1981.
9. Л.Гримак. Резервы человеческой психики. – М., 1989.
10. О. Дусавицький. Розвиток особистості в навчальній діяльності. – К., 1996.
11. Общая психология. Под ред. А.В. Петровского. – М., 1986. - Гл.13.
12. Загальна психологія. Під ред. Максименка С.Д. – К., 2000.
Використані сайти:
1. http://uk.wikipedia.org
2. http://mirfactov.com
3. http://www.interesno.dn.ua
4. http://individual.su
5. http://mibius.com.ua
6. http://www.twirpx.com
Використана література:
1. М.Гализо И. Домашенко. Атлас по психологи. – М., 1980.
2. Ю.Орлов. Восхождение к индивидуальности. – М., 1991.
3. Г. Костюк. Вікова психологія. – К., 1976.
4. Л.Выготский. Педагогическая психология. – М., 1991.
5. Л.Макселона. Психологія. – Л., 1998.
6. В.Критецький. Психологія. – К., 1978.
7. Р.Немов. Психология. – М., 1990.
8. В.Богословський. Общая психология. – М., 1981.
9. Л.Гримак. Резервы человеческой психики. – М., 1989.
10. О. Дусавицький. Розвиток особистості в навчальній діяльності. – К., 1996.
11. Общая психология. Под ред. А.В. Петровского. – М., 1986. - Гл.13.
12. Загальна психологія. Під ред. Максименка С.Д. – К., 2000.
Використані сайти:
1. http://uk.wikipedia.org
2. http://mirfactov.com
3. http://www.interesno.dn.ua
4. http://individual.su
5. http://mibius.com.ua
6. http://www.twirpx.com
Слайд #16
Дякую за увагу!