ВІД НАРОДЖЕННЯ БАТЬКИ ВИХОВУЮТЬ ДИТИНУ ВІДПОВІДНО ДО ЇЇ СТАТІ. З ЦЬОГО ПРИВОДУ В УСІХ КРАЇНАХ ІСНУЄ ЧИМАЛО ТРАДИЦІЙ. Наприклад: дівчаткам купують одяг рожевого кольору, а хлопчикам – блакитного; дівчаткам дарують ляльки, а хлопчикам – машинки.
Слайд #3
Гендер - одна з базових характеристик особистості, що обумовлюють психологічний і соціальний розвиток людини.
Слайд #4
Багатокомпонентна структура гендера визначається чотирма групами характеристик: біологічна основа; гендерні стереотипи; гендерні норми; гендерна ідентичність.
Слайд #5
РІЗНИЦЯ МІЖ БІОЛОГІЧНИМИ І ГЕНДЕРНИМИ РОЛЯМИ Приклад біологічної ролі - тільки жінка може народжувати дитину. Приклад гендерної ролі - піклування про немовлят (тому що і чоловік, і жінка мають біологічну можливість виконувати цю роль)
Слайд #6
Якщо чоловіка заохочувати піклуватися про немовля або маля, він швидко може помітити, яку користь це приносить для нього, для дитини та для його стосунків із сім'єю.
Слайд #7
Гендерні ролі усвідомлюються в процесі виховання та навчання; різні в різних культурах та часових рамках; змінюються з плином часу; змінюються відповідно до соціального та економічного рівнів розвитку.
Слайд #8
Cпрощені уявлення про те, як мають поводитися люди різної статі, який одяг мають носити і чим займатися, називають гендерними стереотипами.
Слайд #9
Більшість гендерних стереотипів допомагають хлопчикам і дівчаткам підготуватися до соціальних ролей, які вони виконуватимуть у дорослому житті – матері чи батька, чоловіка чи дружини.
Слайд #10
Також важливо пам'ятати, що гендерні стереотипи відображають те, що є характерним для більшості людей тієї чи іншої статі, і не враховують індивідуальних особливостей.
Слайд #11
Наприклад, емоційність вважається характерною жіночою рисою, а стриманість – чоловічою. Однак є чимало емоційних чоловіків і стриманих жінок.