- Головна
- Готові шкільні презентації
- Презентація на тему «Живопис Німеччини епохи Відродження»
Презентація на тему «Живопис Німеччини епохи Відродження»
682
Слайд #1
Живопис Німеччини епохи Відродження
Слайд #2
Відродження
Живопис
Німеччина у добу Відродження
Живописні традиції Німеччини
Альбрехт Дюрер
Стефан Лохнер
Конрад Виц
Альбрехт Альтдорфер
Мартін Шопгауер
Міхаель Пахер
Ганс Гольбейн
Зміст:
Живопис
Німеччина у добу Відродження
Живописні традиції Німеччини
Альбрехт Дюрер
Стефан Лохнер
Конрад Виц
Альбрехт Альтдорфер
Мартін Шопгауер
Міхаель Пахер
Ганс Гольбейн
Зміст:
Слайд #3
Відродження
Слайд #4
Специфіка культури доби Відродження:
Відродження інтересу до Античності;
Обґрунтування права науки і розуму на незалежність від церкви;
Антропоцентризм замість теоцентризму;
Світський характер культури та літератури;
Спроби компромісного поєднання надбання античності давньоримського варіанта з християнською ідеологією католицизму.
Відродження, або Ренеса́нс (фр. Renaissance — «Відродження») — культурно-філософський рух кінця Середньовіччя — початку Нового часу, що ґрунтувався на ідеалах гуманізму та орієнтувався на спадщину античності.
Відродження інтересу до Античності;
Обґрунтування права науки і розуму на незалежність від церкви;
Антропоцентризм замість теоцентризму;
Світський характер культури та літератури;
Спроби компромісного поєднання надбання античності давньоримського варіанта з християнською ідеологією католицизму.
Відродження, або Ренеса́нс (фр. Renaissance — «Відродження») — культурно-філософський рух кінця Середньовіччя — початку Нового часу, що ґрунтувався на ідеалах гуманізму та орієнтувався на спадщину античності.
Слайд #5
Протовідродження ( Передвідродження) (2-а половина XIII століття — XIV століття);
Раннє Відродження (1410/1425 рр. XV ал. — кінець XV століття);
Високе Відродження (кінець XV — перші 20 років XVI століття);
Пізнє Відродження (середина XVI — 90-і роки XVI століття), співіснування з маньєризмом. В архітектурі — виникнення палладіанства;
Північне Відродження — XVI століття, співіснування з північним і італійським маньєризмом.
Класифікація періодів
Раннє Відродження (1410/1425 рр. XV ал. — кінець XV століття);
Високе Відродження (кінець XV — перші 20 років XVI століття);
Пізнє Відродження (середина XVI — 90-і роки XVI століття), співіснування з маньєризмом. В архітектурі — виникнення палладіанства;
Північне Відродження — XVI століття, співіснування з північним і італійським маньєризмом.
Класифікація періодів
Слайд #6
Живопис
Слайд #7
Види живопису:
монументальний;
станковий;
декоративний;
декораційний;
мініатюра.
Живо́пис (малярство) — вид образотворчого мистецтва, пов'язаний з передачею зорових образів нанесенням фарб на тверді або гнучкі поверхні, а також твори мистецтва, створені таким способом.
монументальний;
станковий;
декоративний;
декораційний;
мініатюра.
Живо́пис (малярство) — вид образотворчого мистецтва, пов'язаний з передачею зорових образів нанесенням фарб на тверді або гнучкі поверхні, а також твори мистецтва, створені таким способом.
Слайд #8
Мистецькі напрямки
Академізм
Ампір
Бароко
Готика
Дадаїзм
Імпресіонізм
Класицизм
Кубізм
Натуралізм
Романський стиль або романіка
Реалізм
Символізм
Жанри живопису:
Історичний живопис
Побутовий жанр
Натюрморт
Портрет
Ведута
Анімалістичний жанр
Марина (морська тематика)
Анімація
Іконопис
Пейзаж
Релігійна картина (біблійна тематика)
Академізм
Ампір
Бароко
Готика
Дадаїзм
Імпресіонізм
Класицизм
Кубізм
Натуралізм
Романський стиль або романіка
Реалізм
Символізм
Жанри живопису:
Історичний живопис
Побутовий жанр
Натюрморт
Портрет
Ведута
Анімалістичний жанр
Марина (морська тематика)
Анімація
Іконопис
Пейзаж
Релігійна картина (біблійна тематика)
Слайд #9
Німеччина у добу Відродження
Слайд #10
Мистецтво німецького Відродження багато в чому близько нідерландському ; в ньому те ж розвинене почуття індивідуального , то ж сприйняття явищ життя в тісному взаємозв'язку з навколишнім середовищем. Це визначає особливе значення пейзажу і інтер'єру у вирішенні емоційного ладу образів. Пластичне розуміння форм поєднується з емоційним мальовничим вирішенням проблем світла і тональності , що має важливе значення для розкриття взаємозв'язку явищ , було найважливішим завоюванням німецької школи 16 століття.
Слайд #11
Живописні традиції Німеччини
Слайд #12
Живописні традиції Німеччини
Слайд #13
Альбрехт Дюрер
А́льбрехт Дю́рер— німецький художник доби Відродження, математик і теоретик мистецтва. Створював вівтарні к. Відродження в Німеччині називають епохою Дюрера. Дюрер - перший художник , чия популярність була загальноєвропейської вже за життя .
А́льбрехт Дю́рер— німецький художник доби Відродження, математик і теоретик мистецтва. Створював вівтарні к. Відродження в Німеччині називають епохою Дюрера. Дюрер - перший художник , чия популярність була загальноєвропейської вже за життя .
Слайд #14
У п'ятнадцятому столітті стародавній живопис Німеччини мав міцний зв'язок з церквою , тому вівтарні композиції у творчості більшості німецьких майстрів займали головне місце. При цьому станкові картини тут цінувалися не так високо, тому виготовлялися набагато рідше. Кілька наївні зображення Мадонни , Христа , ангелів і святих спостерігалися в творах відомого німецького художника Стефана Лохнера Роботи скульптора і живописця Ханса Мульчери відзначені зверненням до народних традицій . Особливо цей напрям проглядалося в його Вурцахському вівтарі , злегка грубуваті святі якого мали багато спільного з німецькими селянами.
Слайд #15
Найвідоміші роботи
Св.Катерина
Апокаліпсис
Св.Катерина
Апокаліпсис
Слайд #16
Меланхолія
Гравюра "Меланхолія" 1514 є однією з найзагадковіших його робіт. Вона зображує самотньо сидячу жінку в лавровому вінку , що уособлює творчий геній . На боці у неї зв'язка ключів і гаманець , на колінах - закрита книга , в правій циркуль - символ геометрії та будівельного мистецтва. На стіні за спиною жінки висять ваги , пісочний годинник , дзвін і магічний квадрат.
Гравюра "Меланхолія" 1514 є однією з найзагадковіших його робіт. Вона зображує самотньо сидячу жінку в лавровому вінку , що уособлює творчий геній . На боці у неї зв'язка ключів і гаманець , на колінах - закрита книга , в правій циркуль - символ геометрії та будівельного мистецтва. На стіні за спиною жінки висять ваги , пісочний годинник , дзвін і магічний квадрат.
Слайд #17
Німецький художник , один з найбільших німецьких живописців перехідного - від готики до періоду Відродження Стефан Лохнер народився в 1400г . Відомості про його життя украй мізерні , так що творча біографія Стефана Лохнера відтворюється в основному не на базі документів , а за допомогою історико- стилістичного аналізу .
Стефан Лохнер
Стефан Лохнер
Слайд #18
Німецький художник , один з найбільших німецьких живописців перехідного - від готики до періоду Відродження Стефан Лохнер народився в 1400г . Відомості про його життя украй мізерні , так що творча біографія Стефана Лохнера відтворюється в основному не на базі документів , а за допомогою історико- стилістичного аналізу .
Стефан Лохнер
Стефан Лохнер
Слайд #19
Найвідоміші роботи
Мадонна в альтанці з троянд
Принесення у храм
Мадонна в альтанці з троянд
Принесення у храм
Слайд #20
Конрад Виц
Конрад Виц - німецький і швейцарський художник.
Видатний німецький і швейцарський живописець Конрад Витц народився в 1400г . Він жив у той час , коли готичне мистецтво з його естетичними принципами вже відступало , а йому на зміну приходило мистецтво Відродження .
Конрад Виц - німецький і швейцарський художник.
Видатний німецький і швейцарський живописець Конрад Витц народився в 1400г . Він жив у той час , коли готичне мистецтво з його естетичними принципами вже відступало , а йому на зміну приходило мистецтво Відродження .
Слайд #21
Найвідоміші твори:
Св. Христофор
Есфір перед Артаксерксом
Св. Христофор
Есфір перед Артаксерксом
Слайд #22
Альбрехт Альтдорфер
Німецький живописець , гравер і рисувальник , глава дунайської школи Альбрехт Альтдорфер народився в 1480г . Навчався , мабуть , у батька - художника Ульріха Альтдорфера .
Процес творчого формування Альбрехта Альтдорфера багато в чому залишається неясним. Мабуть , він відчув вплив ранньої творчості Кранаха , майстрів кола Пахера ; безсумнівно , для нього мало велике значення зіткнення з творчістю і особистістю Дюрера . Але вже в своіх ранніх роботах Альбрехт Альтдорфер постає як яскрава , самобутня творча індивідуальність
Німецький живописець , гравер і рисувальник , глава дунайської школи Альбрехт Альтдорфер народився в 1480г . Навчався , мабуть , у батька - художника Ульріха Альтдорфера .
Процес творчого формування Альбрехта Альтдорфера багато в чому залишається неясним. Мабуть , він відчув вплив ранньої творчості Кранаха , майстрів кола Пахера ; безсумнівно , для нього мало велике значення зіткнення з творчістю і особистістю Дюрера . Але вже в своіх ранніх роботах Альбрехт Альтдорфер постає як яскрава , самобутня творча індивідуальність
Слайд #23
Найвідоміші роботи
Битва Александра Македонського
Свята ніч
Битва Александра Македонського
Свята ніч
Слайд #24
Прощання Святого Флоріана
Причастя апостолів
Причастя апостолів
Слайд #25
Мартін Шонгауер
Німецький живописець , рисувальник і гравер періоду Раннього Відродження Мартін Шонгауер народився імовірно в 1435г . Про його життя відомо мало. Юність він провів у Нідерландах , можливо , працюючи в майстерні Рогира ван дер Вейдена . Живописні твори Мартіна Шонгауера збереглися тільки у фрагментах , а єдина , безсумнівно належить йому робота - вівтарний образ в церкві Сен Мартен в Кольмаре Мадонна в альтанці з троянд ( 1465-1470 ) .
Німецький живописець , рисувальник і гравер періоду Раннього Відродження Мартін Шонгауер народився імовірно в 1435г . Про його життя відомо мало. Юність він провів у Нідерландах , можливо , працюючи в майстерні Рогира ван дер Вейдена . Живописні твори Мартіна Шонгауера збереглися тільки у фрагментах , а єдина , безсумнівно належить йому робота - вівтарний образ в церкві Сен Мартен в Кольмаре Мадонна в альтанці з троянд ( 1465-1470 ) .
Слайд #26
Найвідоміші роботи
Святе сімейство
Дика людина зі щитом
Святе сімейство
Дика людина зі щитом
Слайд #27
Благовіщення
Портрет молодої жінки
Портрет молодої жінки
Слайд #28
Німецький художник , один з основоположників мистецтва Північного Відродження Міхаель Пахер народився в 1435.Он не раз побував в Італії , випробувавши явний вплив кватрочентистов , в першу чергу А.Мантеньі . Ймовірно , подорожував і на північ , по Рейну і Нідерландам . З 1467 працював в Брунек , де мав велику майстерню , а після 1496 - в Зальцбурзі.
З ім'ям Міхаелем Пахер пов'язані, насамперед , два великих живописно- скульптурних вівтаря.
Міхаель Пахер
З ім'ям Міхаелем Пахер пов'язані, насамперед , два великих живописно- скульптурних вівтаря.
Міхаель Пахер
Слайд #29
Найвідоміші роботи
Св. Вольфганг и диявол
Святой Лауренс
Св. Вольфганг и диявол
Святой Лауренс
Слайд #30
Ганс Гольбейн
Живописець і рисувальник , один з найбільших німецьких художників Ганс Гольбейн Молодший народився в 1497 р. Його навчання живопису проходила під впливом його батька і Ганса Буркмайра .
Йому вдалося зробитися придворним живописцем короля Генріха VIII.До нас дійшло кілька гольбейновскіх портретів Генріха VIII , Джейн Сеймур , Едуарда VI , Герцег Норфолька і т. д. За дорученням короля Ганс Гольбейн два рази їздив на континент , щоб писати портрети принцес , якими Генріха VIII цікавився з матримоніальної метою . У третьому перебування своє в Лондоні він знову написав чимало портретів , розсіяних тепер в різних суспільних і приватних зібраннях.
Живописець і рисувальник , один з найбільших німецьких художників Ганс Гольбейн Молодший народився в 1497 р. Його навчання живопису проходила під впливом його батька і Ганса Буркмайра .
Йому вдалося зробитися придворним живописцем короля Генріха VIII.До нас дійшло кілька гольбейновскіх портретів Генріха VIII , Джейн Сеймур , Едуарда VI , Герцег Норфолька і т. д. За дорученням короля Ганс Гольбейн два рази їздив на континент , щоб писати портрети принцес , якими Генріха VIII цікавився з матримоніальної метою . У третьому перебування своє в Лондоні він знову написав чимало портретів , розсіяних тепер в різних суспільних і приватних зібраннях.
Слайд #31
Найвідоміші роботи
Шарль де Солье
Анна Клевська
Шарль де Солье
Анна Клевська
Слайд #32
Лаіс Корифська
Французські посли
Французські посли
Слайд #33
Над презентацією працювалаПетрушина Катерина