- Головна
- Готові шкільні презентації
- Презентація на тему «Електронна пошта» (варіант 3)
Презентація на тему «Електронна пошта» (варіант 3)
249
Слайд #1
Електронна пошта
Підготувала учениця 10-б класу
Самсоненко Анастасія
Підготувала учениця 10-б класу
Самсоненко Анастасія
Слайд #2
Принципи функціонування елекронної пошти;
Організацію електронного листування з використанням веб-інтерфейсу та поштового клієнта;
Правила етикету електронного листування та інтерактивного спілкування.
У цій презентації ви дізнєтесь про:
Організацію електронного листування з використанням веб-інтерфейсу та поштового клієнта;
Правила етикету електронного листування та інтерактивного спілкування.
У цій презентації ви дізнєтесь про:
Слайд #3
Електронна пошта
Електронна пошта або e-mail - це служба Інтернету, призначена для пересилання комп'ютерними мережами повідомлень (електронних листів) від деякого користувача одному чи групі адресатів.
Кожна електронна скринька має свою унікальну адресу. Вона складається з імені користувача (під яким він зареєстрований на сервері електронної пошти та доменного імені сервера), розділений символом @. ([email protected])
Протоколи передачі електронної пошти
IMAP
POP3
SMTP
UUCP
Електронна пошта або e-mail - це служба Інтернету, призначена для пересилання комп'ютерними мережами повідомлень (електронних листів) від деякого користувача одному чи групі адресатів.
Кожна електронна скринька має свою унікальну адресу. Вона складається з імені користувача (під яким він зареєстрований на сервері електронної пошти та доменного імені сервера), розділений символом @. ([email protected])
Протоколи передачі електронної пошти
IMAP
POP3
SMTP
UUCP
Слайд #4
Структура та властивості листа
Поля:
Від – адреса відправника;
Кому – адреса одержувача (їх може бути декілька);
Копія – інші одержувачі листа, дані яких будуть відомі іншим адресатам;
Прихована копія – інші одержувачі, дані яких не будуть відомі іншим адресатам;
Тема – короткий опис повідомлення;
Приєднати – файли, прикріплені до листа.
Тіло листа містить безпосередньо текст повідомлення.
Поля:
Від – адреса відправника;
Кому – адреса одержувача (їх може бути декілька);
Копія – інші одержувачі листа, дані яких будуть відомі іншим адресатам;
Прихована копія – інші одержувачі, дані яких не будуть відомі іншим адресатам;
Тема – короткий опис повідомлення;
Приєднати – файли, прикріплені до листа.
Тіло листа містить безпосередньо текст повідомлення.
Слайд #5
Властивості:
Кодування – визначає таблицю кодів, яка використовується під час написання листа
Важливість – характеризує зміст листа. Встановлює відправник. Може бути висока, звичайна, низька
Прочитаний – визначає чи був лист відкритий одержувачем
Наявність вкладення – визначає чи має лист прикріпленні файли.
Кодування – визначає таблицю кодів, яка використовується під час написання листа
Важливість – характеризує зміст листа. Встановлює відправник. Може бути висока, звичайна, низька
Прочитаний – визначає чи був лист відкритий одержувачем
Наявність вкладення – визначає чи має лист прикріпленні файли.
Слайд #6
Етикет електронного спілкування
починайте текст листа з привітання, завершуйте підписом;
якщо звертаєтеся до людини, з якою ви не знайомі, називайте себе;
вживайте слова «будь ласка», якщо звертаєтеся до кого-небудь з проханням;
подякуйте, якщо хтось допомагає вам;
слідкуйте за тоном вашого листа, уникайте фраз, що можуть стати причиною конфлікту на релігійній, расовій, політичній чи іншій основі;
не надсилайте в листах неперевірені дані без посилання на їхнє джерело;
Не допускайте граматичних помилок, використовуйте засоби перевірки орфографії, надані поштовою службою.
зазначайте тему свого листа, користувач орієнтується саме на тему, коли переглядає пошту та обирає листи для отримання із сервера;
починайте текст листа з привітання, завершуйте підписом;
якщо звертаєтеся до людини, з якою ви не знайомі, називайте себе;
вживайте слова «будь ласка», якщо звертаєтеся до кого-небудь з проханням;
подякуйте, якщо хтось допомагає вам;
слідкуйте за тоном вашого листа, уникайте фраз, що можуть стати причиною конфлікту на релігійній, расовій, політичній чи іншій основі;
не надсилайте в листах неперевірені дані без посилання на їхнє джерело;
Не допускайте граматичних помилок, використовуйте засоби перевірки орфографії, надані поштовою службою.
зазначайте тему свого листа, користувач орієнтується саме на тему, коли переглядає пошту та обирає листи для отримання із сервера;
Слайд #7
не пишіть увесь текст листа великими літерами - його важко читати
не зловживайте позначкою високої важливості;
не надсилайте в листах оголошень і реклами, якщо вони не є предметом обговорення;
включайте до повідомлення цитати з листа, на який відповідаєте якщо ви посилаєтеся на деякі слова співрозмовника;
не додавайте без потреби прикріплення до листа, За можливості стискайте файли, що прикріплюються. використовуючи програми-архіватори. Повідомляйте адресата, як: файли додаєте до листа, оскільки часто через прикріплені файли розповсюджуються віруси.
Для передавання емоцій в Інтернеті використовуйте смайлики (англ. smile - усмішка)
не зловживайте позначкою високої важливості;
не надсилайте в листах оголошень і реклами, якщо вони не є предметом обговорення;
включайте до повідомлення цитати з листа, на який відповідаєте якщо ви посилаєтеся на деякі слова співрозмовника;
не додавайте без потреби прикріплення до листа, За можливості стискайте файли, що прикріплюються. використовуючи програми-архіватори. Повідомляйте адресата, як: файли додаєте до листа, оскільки часто через прикріплені файли розповсюджуються віруси.
Для передавання емоцій в Інтернеті використовуйте смайлики (англ. smile - усмішка)
Слайд #8
Правила безпеки під час користування електронною поштою
ніколи не відкривайте прикріплені файли, отримані в листах від невідомих осіб. У них можуть бути шкідливі програми. Такі листи рекомендується видаляти;
ставтеся критично до вмісту отриманих електронних листів, не все, що в них наведено, є правдою;
не відповідайте на листи, що приходять від невідомих осіб. Відповідаючи на ці листи, ви підтверджуєте існування адреси, що дає змогу надсилати і надалі листи зі спамом;
не наводьте в листах приватні дані про себе та свою родину, якщо особисто не знайомі з адресатом;
не погоджуйтеся на особисту зустріч з особами, знайомими вам тільки за електронним листуванням, - вони можуть виявитися не тими, за кого себе видавали;
не повідомляйте пароль від скриньки стороннім особам, щоб ваша кореспонденція не потрапила до чужих рук та щоб ніхто не міг відправити листа вашим кореспондентам від вашого імені.
ніколи не відкривайте прикріплені файли, отримані в листах від невідомих осіб. У них можуть бути шкідливі програми. Такі листи рекомендується видаляти;
ставтеся критично до вмісту отриманих електронних листів, не все, що в них наведено, є правдою;
не відповідайте на листи, що приходять від невідомих осіб. Відповідаючи на ці листи, ви підтверджуєте існування адреси, що дає змогу надсилати і надалі листи зі спамом;
не наводьте в листах приватні дані про себе та свою родину, якщо особисто не знайомі з адресатом;
не погоджуйтеся на особисту зустріч з особами, знайомими вам тільки за електронним листуванням, - вони можуть виявитися не тими, за кого себе видавали;
не повідомляйте пароль від скриньки стороннім особам, щоб ваша кореспонденція не потрапила до чужих рук та щоб ніхто не міг відправити листа вашим кореспондентам від вашого імені.
Слайд #9
Сайти веб-пошти