Презентація на тему «Бізнес-план» (варіант 4)


924



Слайд #1


Практична робота
Тема: планування малого бізнесу з використанням методу послідовного опису дій.
Презентація на тему «Бізнес-план» (варіант 4) - Слайд #1

Слайд #2


План
Визначення ідеї.
Характеристика послуг.
Ціноутворення.
Реклама.
Характеристика клієнтів.
Спілкування з клієнтами.
Прогнози на майбутнє.
Презентація на тему «Бізнес-план» (варіант 4) - Слайд #2

Слайд #3


І Визначення ідеї.
Я вже давно мрію відкрити піцерію. Чому саме піцерія? По перше, зручна форма підприємницької діяльності, так як піцу люблять, не дуже забезпечені люди, так і люди з високим достатком. Захоплюється відразу кілька сегментів. По друге, піцерія приносить досить таки хороший дохід, при невеликих витратах. Тому охочим зайнятися ресторанним бізнесом, має сенс розглянути варіант відкриття піцерії.
Презентація на тему «Бізнес-план» (варіант 4) - Слайд #3

Слайд #4


Метою мого проекту є відкриття пункту громадського харчування – піцерії “Італія” у м. Пологи. Необхідно подбати про адміністративний персонал: комерційний директор, заступник комерційного директора, головний бухгалтер. Також обов'язково знадобиться кухар – піццайолло і продавець (офіціант). Кількість і тих і інших буде залежати від розмаху власного бізнесу. Більш складно знайти готового кухара. Що б вміти готувати піцу, потрібно навчання і практика. Необхідно правильно навчитися підбирати всі компоненти страви, змішувати їх у певній пропорції, а це дається зазвичай лише шляхом проб і помилок. Тож персонал фірми буде комплектувати з висококваліфікованих працівників. Загальна кількість найманого персоналу становитиме приблизно 15 чоловік.
Презентація на тему «Бізнес-план» (варіант 4) - Слайд #4

Слайд #5


Моя фірма докладатиме великих зусиль, аби забезпечувати людей: зручністю розташування, високими смаковими якостями страв, їх різноманітністю та асортиментом, рівнем якості сервісу й обслуговування, затишною і приємною атмосферою у приміщенні, гарним підібраним інтер'єром, який дозволяє відчувати себе як умога комфортніше.
Презентація на тему «Бізнес-план» (варіант 4) - Слайд #5

Слайд #6


ІІ Характеристика послуг
Піцерія “Італія” пропонує велику кількість послуг. У першу чергу це випуск піц, що відрізняються своїми чудовими смаковими властивостями і найкращим співвідношенням якості та ціни, готуючи основні блюда нашого закладу із найсвіжіших продуктів.
Крім піци клієнтам нашої піцерії також буде запропоновано широкий вибір інших продуктів: салати, напої, десерти і т.д. Піцерія – дуже широке поняття, здатне вмістити в собі блюда різних кухонь.
Усі види піци різні за смаком, а за розміром ми плануємо виробляти два види піци:
медіум-піцу (діаметр 25 см);
міні-піцу (діаметр 15 см).
Справжня італійська піца повинна бути виконана на тонкому тісті, тому дуже важливо, щоб тісто було правильно замішане і правильно розкатане.
Презентація на тему «Бізнес-план» (варіант 4) - Слайд #6

Слайд #7


Хороша піца, яку ми пропонуємо у нашому закладі, відповідає таким характеристикам:
головне в піці – корж. З одного боку, він служить лише основою для різних наповнювачів і тому повинен бути досить тонким, з іншого – невдало приготовлений корж псує усе враження від піци;
корж повинен бути хрустким, але м'яким, так, щоб можна було скласти, не розламавши скоринку;
головне в коржі – тісто. Воно повинне готуватись на натуральній маслиновій олії першого ступеня очищення, щоб доставити гостю піцерії максимальне задоволення;
піца – це шедевр страв, а не харчова маса. Її смак не повинен бути монотонним, змінюючись у міру споживання продукту. Смак одного компонента не повинен перебивати смак іншого.
при приготуванні піци повинні використовуватись лише свіжі й натуральні компоненти – заморожені напівфабрикати вбивають смак цього блюда;
піца має випікатись у спеціальній печі, що дозволяє підтримувати температуру на рівні не нижче 300 градусів.
Презентація на тему «Бізнес-план» (варіант 4) - Слайд #7

Слайд #8


Піца – сухий продукт, який потрібно чим-небудь запивати. Отже, супроводжуючими товарами будуть соки, води, пиво, вино. Так як піца – продукт швидкого приготування й споживання, то значить важкі спиртні напої (наприклад, горілка) у піцерії зайві, тому що вони руйнують концепцію закладу. Не слід забувати, що піца – продукт італійський, тому супутні товари відповідають витриманому стильові.
Саме асортимент видів піци, відрізняє нас від безлічі подібних закладів. Піца пакується в спеціальні коробки, з логотипом «Italy Pizza».
Режим роботи встановлений так, щоб асортимент залишався завжди дуже різноманітним. Ми обслуговуємо смачно і швидко. Для зручності існує така послуга, як замовлення по телефону і доставка. Відвідувачів обслуговують офіціанти, які в змозі знайти спільну мову з кожним клієнтом.
Презентація на тему «Бізнес-план» (варіант 4) - Слайд #8

Слайд #9


ІІІ Ціноутворення
Для досягнення поставлених цілей і завдань підприємство враховує аналіз ринку послуг з надання швидкого харчування і виробляє власну цінову стратегію, тактику операційної роботи та управління.
Продуктом фірми «Італія» є піца в асортименті:
1) Піца з цибулею та помідорами.
2) Піца з Ніцци.
3) Піца з печерицями.
4) Піца з куриним філе.
5) Піца з ковбасою.
6) Напої, в тому числі: кава, чай, лимонад, мінеральна вода.
Презентація на тему «Бізнес-план» (варіант 4) - Слайд #9

Слайд #10


Піца випікається і відразу надходить у продаж, тому вона постає перед покупцем завжди свіжою і гарячою. Варто відзначити безсумнівні смакові якості піци. Відмінні її споживчі властивості забезпечують сучасна технологія виробництва та якісна сировина. Особливі смакові якості піци додають приправи. Для виробництва піци використовуються наступні компоненти:
1) Тісто: борошно пшеничне вищого ґатунку, дріжджі пресовані, сіль, вода, масло рослинне.
2) Начинка: овочі, гриби, вершкове масло, сир, лимони, яйця, напівкопчена ковбаса, спеції.
Крім відмінних смакових якостей піци, можна відзначити:
1) Її корисність, яка полягає в утриманні корисних мінералів і вітамінів.
2) Калорійність (енергетична цінність в 100 г - 311,1 ккал; білки - 11,7 г, жири - 8,7 г, вуглеводи - 46,5).
Презентація на тему «Бізнес-план» (варіант 4) - Слайд #10

Слайд #11


Ціна на продукт складається, виходячи з проведеного аналізу цін компаній і приватних осіб, що пропонують аналогічні продукти.
Визначено ціни на деякі типи продукції(міні-піца):
1. Піца з цибулею та помідорами – 25 грн.
2. Піца з Ніцци -28 грн.
3. Піца з печерицями – 30 грн.
4. Піца з куриним філе – 25 грн.
5. Піца з ковбасою -26 грн.
6. Напої, у тому числі: кава, чай, лимонад, мінеральна вода.
Також наша фірма пропонує низку акцій у свята, можлива безкоштовна доставки піци при мінімальному замовленні 70 грн. та ін.
Підприємство “Італія” є конкурентоспроможним, тому що ціна продукції значно нижча, ніж у конкурентів, приблизно в два рази, що дає змогу завоювати більше коло потенційних споживачів даного продукту.
Презентація на тему «Бізнес-план» (варіант 4) - Слайд #11

Слайд #12


ІV Реклама
Реклама важлива, як і в будь-якому бізнесі. Щоб привернути увагу великої кількості клієнтів необхідно:
забезпечити відмінну якість піци і інших продуктів нашої піцерії;
організувати швидке обслуговування клієнтів на високому рівні;
забезпечити гарний сервіс обслуговування клієнтів;
створити гнучку цінову політику, яка передбачатиме систему знижок;
створити послугу “піца з собою”
створення Wi-fi зони;
місце для паркування;
створення тематичних вечорів;
дати “голосну” рекламу тощо.
Презентація на тему «Бізнес-план» (варіант 4) - Слайд #12

Слайд #13


Реклама тісно пов'язана з процесом утворення іміджу піцерії. Метою проведення реклами є сповіщення споживачів про відкриття нової піцерії, створення у них позитивного відношення до неї, забезпечення відвідуваності із перших днів роботи закладу. Необхідно випустити яскраві листівки і пороздавати їх жителям міста в районі нашого закладу, аби виявити зацікавленість у людей відвідати піцерію. На листівках необхідно позначити дату відкриття і місце її знаходження. Можна розіслати листівки і по сусідніх районах міста. Також будуть використані біг-борди, яскраві плакати з назвою нашої піцерії відразу “кидатимуться” в очі споживачів і зацікавлюватимуть їх. Використовувати необхідно ті біг-борди, які розташовані у людних місцях, щоб проїжджаючи або проходячи повз біг-борди з нашими плакатами споживачі знали, де можна гарно відпочити і посмакувати хорошої піци. Також не завадить скористатися послугами радіостанції “Славія” з розміщення реклами, тому що саме цю радіостанцію найбільше слухають споживачі нашого міста.
Презентація на тему «Бізнес-план» (варіант 4) - Слайд #13

Слайд #14


Джерела реклами
Ціна, грн
Кількість
Вартість у місяць, грн
Поширення рекламних листівок
0,15
1000
150
Реклама на біг-бордах
1300
2
2600
Поширення реклами радіостанцією “Славія”
20
60
1200
Разом
-
-
3950
Витрати на рекламу
Стимулювання можна проводити і гарним оформленням вітрини закладу. Також те, що персонал працюватиме без обідньої перерви, великий асортимент піци, який з часом збільшуватиметься, система знижок, приязність персоналу, швидкість обслуговування призведе до збільшення клієнтури нашої піцерії.
Презентація на тему «Бізнес-план» (варіант 4) - Слайд #14

Слайд #15


ПІЦА
на замовлення
Презентація на тему «Бізнес-план» (варіант 4) - Слайд #15

Слайд #16


V Характеристика
клієнтів
За час розробки цього бізнес-плану мною проведено аналіз потенційних споживачів продукту. З метою отримання достовірної інформації про кількість, склад та доходи населення використовувалися дані, надані органами статистики міста Пологи. На основі аналізу цих даних можна зробити висновок, що основними споживачами нашої продукції є:
1) Люди у віці 18 - 50 років (тому що категорія до 18 років - це учні, які харчуються в шкільних їдальнях, а літні жителі міста навряд чи візьмуть подібну їжу), які мають середній дохід від 840 до 1560 гривень за місяць , що складає 48,6% від кількості працюючого населення міста.
2) Люди у віці 18 - 50 років, які мають дохід більше від півтори до двох тисяч. Ця категорія споживачів становить лише 8% від загальної кількості працюючого населення міста.
3) Люди, дохід яких становить суму, що не перевищує 840 гривень за місяць, не є постійними споживачами нашої продукції. Ми орієнтуємося на споживачів середнього і високого рівнів доходу. А основною клієнтурою вважаємо молодь і населення молодого віку, які працюють в центрі.
Презентація на тему «Бізнес-план» (варіант 4) - Слайд #16

Слайд #17


Створене підприємство планується розмістити в центрі міста, у районі центрального універмагу. Саме у центрі міста є магазини, офіси, кінотеатр, автобусні зупинки, де зосереджується велика кількість людей.
Нашу піцу будуть споживати працівники цих організацій, підприємств, установ, закладів, що під час обідньої перерви можуть одночасно і пообідати і поспілкуватися з колегами чи із друзями, а також можуть замовити піцу на робоче місце чи додому; молодь, що може чудово провести свій вільний час з друзями і одночасно підкріпитися піцею; сім'ї, які вирішили пообідати не в дома , але разом. Серед наших клієнтів жінок і чоловіків в середньому однакова кількість.
Продукт знаходить попит постійно, тому що ситуація із забезпеченням населення швидкою, доступною і гарячою їжею не задовольняється в повному обсязі. Тому продукт купується постійно і регулярно. Пропозиція продукту (піц) найбільш привабливо для споживача, і він готовий платити за цю послугу. На
підставі цього можна зробити висновок про доцільність організації піцерії в місті Пологи.
Презентація на тему «Бізнес-план» (варіант 4) - Слайд #17

Слайд #18


Підприємства, які можуть бути нашими клієнтами:
1. Кінотеатр «Юність».
Показ зарубіжних і російських фільмів. Приблизна чисельність щодня відвідують сеанси та працюючого персоналу - 300 осіб. Поставка піци може скласти 25 штук.
2. Торговий центр «Восход». Торгівля товарами широкого вжитку і одягом. Чисельність 500 осіб. Поставка може скласти 10 штук.
Клієнтура.
Основні споживачі продукції:
1. Жителі того району, де розташована піцерія.
2. Найближчі організації (інститут, кінотеатр, завод, школи, офіси).
3. Будь-які клієнти, які бажають придбати нашу продукцію.
Критерії сегментації ринку для приватних осіб:
соціальна приналежність - робочі, службовці, пенсіонери, студенти, школярі, бізнесмени, іноземці;
рівень доходу – середній і високий.
Презентація на тему «Бізнес-план» (варіант 4) - Слайд #18

Слайд #19


VІ Спілкування і обслуговування клієнтів
Щоб покупець прийшов ще раз необхідно створити дружню атмосферу спілкування, високу якість продукції, високий рівень сервісу, швидкість обслуговування. Чим більш розширене спілкування з відвідувачами, тим більш ми дізнаємося про їхні смаки і побажання.
Презентація на тему «Бізнес-план» (варіант 4) - Слайд #19

Слайд #20


VІІ Прогнози на майбутнє
Підприємство з метою отримати прибуток здійснює різні види операцій, кожна з яких супроводжується певним ризиком. Слід уникати можливих ризиків або вміти швидко і вчасно їх вирішувати, аби уникнути падіння підприємницької діяльності. Соціальні ризики:
1. Труднощі з набором кваліфікованого персоналу - ризик незначний. Робота з центром зайнятості міста Пологи.
2. Недостатній рівень зарплати - ризик присутній. Застосування системи заохочень персоналу за результатами роботи за період. Співпраця зі службою зайнятості.
Технологічні ризики:
1. Зношеність інженерних міських мереж - ризик присутній. Страхування цього виду ризику.
2. Пожежі та інші надзвичайні ситуації - страхування.
Екологічні ризики:
1. Шкідливість виробництва - ризик незначний. Укладання договорів на вивезення відходів виробництва і ТПВ з комунальними службами.
2. Природні явища - ризик присутній. Страхування цього виду ризику.
Присутні кримінальні ризики тощо.
Та всі попередні дані свідчать про те, що підприємство швидко стане на ноги, тим самим виправдовуючи своє створення. Я сподіваюся, що у майбутньому даний асортимент продукції буде розширений, з урахуванням смаків та потреб потенційних споживачів.
Презентація на тему «Бізнес-план» (варіант 4) - Слайд #20

Слайд #21


Дякую за увагу!
Роботу підготувала:
учениця 11-Б класу
Пологівського колегіуму №1Івєніна Юлія
Презентація на тему «Бізнес-план» (варіант 4) - Слайд #21