- Головна
- Готові шкільні презентації
- Презентація на тему «Клод Оскар Моне»
Презентація на тему «Клод Оскар Моне»
864
Слайд #1
Клод Моне́ (14 листопада 1840 — 5 грудня 1926) — французький живописець, один із засновників імпресіонізму.
Слайд #2
1. Біографія.
2.Творчість.
3.Картини митця.
4. Копиці сіна
5. Цикл “Копиці сіна”
6. Картини митця.
7. Тераса в Сент-Адреса
8. Висновок
План презентації
2.Творчість.
3.Картини митця.
4. Копиці сіна
5. Цикл “Копиці сіна”
6. Картини митця.
7. Тераса в Сент-Адреса
8. Висновок
План презентації
Слайд #3
Клод Оскар Моне народився 14 листопада 1840 в Парижі. Коли хлопчикові було п'ять років, родина переїхала до Нормандії, у Гавр. Батько хотів, щоб Клод став бакалійником і приєднався до сімейного бізнесу, але син з дитинства захоплювався образотворчим мистецтвом, зокрема із задоволенням малював карикатури. На морському узбережжі Нормандії Моне зустрів Ежена Будена, відомого пейзажиста і одного з провісників імпресіонізму. Буден показав юному художнику деякі прийоми живописної роботи з натури.
У 1860 р. Моне був призваний до армії і потрапив до Алжиру, але там він захворів на тиф. Втручання тітоньки допомогло художнику демобілізуватися, і він повернувся додому вже в 1862 році.
Біографія
У 1860 р. Моне був призваний до армії і потрапив до Алжиру, але там він захворів на тиф. Втручання тітоньки допомогло художнику демобілізуватися, і він повернувся додому вже в 1862 році.
Біографія
Слайд #4
Моне вступив до університету на факультет мистецтв, але швидко розчарувався в пануючому там підході до живопису. Покинувши навчальний заклад, він незабаром вступив у студію живопису, яку організував Шарль Глейр. У студії він познайомився з такими художниками, як Огюст Ренуар і Фредерік Базіль. Вони були практично однолітками, дотримувалися схожих поглядів на мистецтво і незабаром склали кістяк групи імпресіоністів.
Популярність Моне приніс портрет Камілли Донс, написаний у 1866 р. («Камілла, або портрет пані в зеленій сукні»). Камілла потім стала дружиною художника, і у них народився син Жан.
Біографія
Камілла, або портрет пані в зеленій сукні
Популярність Моне приніс портрет Камілли Донс, написаний у 1866 р. («Камілла, або портрет пані в зеленій сукні»). Камілла потім стала дружиною художника, і у них народився син Жан.
Біографія
Камілла, або портрет пані в зеленій сукні
Слайд #5
Картини Моне
Клод Моне. Камілла в японському кімоно
Камілла Моне і син Жан на пагорбі
Клод Моне. Камілла в японському кімоно
Камілла Моне і син Жан на пагорбі
Слайд #6
Після початку франко-пруської війни в 1870 р. Моне їде в Англію, де знайомиться з роботами Джона Констебла і Уїльяма Тернера. Після повернення до Франції в кінці 1872 Моне пише свій знаменитий пейзаж «Враження. Сонце, що сходить». Саме ця картина і дала назву групі імпресіоністів і цілого художнього напрямку. Картина була показана на першій імпресіоністській виставці в 1874 р.
На початку 1920-х у Моне розвивається катаракта, через що йому довелося перенести дві операції. Художник помер 5 грудня 1926 р. у Живерні і був похований на місцевому церковному цвинтарі.
Біографія
Враження. Сонце, що сходить
На початку 1920-х у Моне розвивається катаракта, через що йому довелося перенести дві операції. Художник помер 5 грудня 1926 р. у Живерні і був похований на місцевому церковному цвинтарі.
Біографія
Враження. Сонце, що сходить
Слайд #7
Ранні картини Моне, такі, як «Жінка в зеленому» (1866), «Жінки в саду» (1867), та деякі пізніші — «Міст в Аржантейлі» (1874), «Скелі в Бель-Іль» (1886) — відзначаються свіжістю і багатством колориту. В пізніших творах, наприклад, «Враження. Схід Сонця» (1873), «Бульвар Капуцинок у Парижі», (1873), а особливо в картинах останніх років — серія «Стіжки» (1890–1891), «Тополі» (1891—1892), види Лондона (1900–1904) — Моне захопився передачею суб'єктивних, випадкових, скороминучих вражень, самодостатніми експериментами в розкладанні кольорів. Кращі твори Моне належать до надбань реалістичного мистецтва.
Творчість
Міст в Аржантейлі
Творчість
Міст в Аржантейлі
Слайд #8
Картини митця
Копиці, 1865
Копиці, 1865
Слайд #9
Копиці, 1865
Слайд #10
Копиці, 1884
Слайд #11
Копиці, 1885
Слайд #12
Копиці, 1886
Слайд #13
Цикл “Копиці”
Слайд #14
Цикл “Копиці”
Слайд #15
Цикл “Копиці”
Слайд #16
Цикл “Копиці”
Слайд #17
Цикл “Копиці”
Слайд #18
Картини митця
Жінки в саду
Жінка в саду
Жінки в саду
Жінка в саду
Слайд #19
Картини митця
Дама з парасолькою.
Тюльпани Голландії
Дама з парасолькою.
Тюльпани Голландії
Слайд #20
Картини митця
Натюрморт з хризантемами
Натюрморт з соняшниками
Натюрморт з хризантемами
Натюрморт з соняшниками
Слайд #21
Картини митця
Натюрморт з анемонами
Тополя в сонячному світлі
Натюрморт з анемонами
Тополя в сонячному світлі
Слайд #22
Картини митця
Будівля парламенту в Лондоні
Садова доріжка
Будівля парламенту в Лондоні
Садова доріжка
Слайд #23
Картини митця
Бульвар Капуцинів
Бульвар Капуцинів у Парижі
Бульвар Капуцинів
Бульвар Капуцинів у Парижі
Слайд #24
Картини митця
Регата в Аржантеї
Заводь на Сені поблизу Аржантея
Регата в Аржантеї
Заводь на Сені поблизу Аржантея
Слайд #25
Картини митця
Вітрильник у Ле-Пті-Жаневільере
Осінь в Аржантеї
Вітрильник у Ле-Пті-Жаневільере
Осінь в Аржантеї
Слайд #26
Картини митця
Вітрильники, регата в Аржантеї
Маки
Вітрильники, регата в Аржантеї
Маки
Слайд #27
Тераса в Сент-Адресс
Один з ранніх шедеврів Моне , ця картина являє собою не тільки художню , а й біографічну цінність..
Дві фігури , що сидять в кріслах - це батько Моне і, ймовірно , тітка. Перед ними стоїть кузина художника з невідомим . У цей період Моне ще прагнув до суворого побудови картини: вона чітко прописана , ретельно вивірена по композиції і мало нагадує м'які , розмиті тони робіт художника пізнішого періоду
Написана приблизно в 1867 році. Розмір 98 * 130 см. Музей Метрополітен, Нью-Йорк
Вона написана в той період , коли художник страждає від потреби залишити Париж ( свою вагітну кохану ) і повернутися в батьківський будинок у Сент- адреса, передмісті Гавра
Один з ранніх шедеврів Моне , ця картина являє собою не тільки художню , а й біографічну цінність..
Дві фігури , що сидять в кріслах - це батько Моне і, ймовірно , тітка. Перед ними стоїть кузина художника з невідомим . У цей період Моне ще прагнув до суворого побудови картини: вона чітко прописана , ретельно вивірена по композиції і мало нагадує м'які , розмиті тони робіт художника пізнішого періоду
Написана приблизно в 1867 році. Розмір 98 * 130 см. Музей Метрополітен, Нью-Йорк
Вона написана в той період , коли художник страждає від потреби залишити Париж ( свою вагітну кохану ) і повернутися в батьківський будинок у Сент- адреса, передмісті Гавра
Слайд #28
Клод Моне був душею всього імпресіоністського напряму. Його невтомна пристрасть до вивчення світлових ефектів стала наріжним каменем імпресіонізму. Хоча Моне протягом своєї кар'єри не раз піддавався осміянню за те, що його картини «нічого не виражають», до кінця життя художника його величезні досягнення були повсюдно прийняті й оцінені по заслугах
Висновок
Висновок
Слайд #29
Дякую за перегляд!