- Головна
- Готові шкільні презентації
- Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4)
Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4)
Слайд #1
“Образотворче мистецтво
Далекого Сходу”
Презентація
на тему:
Далекого Сходу”
Презентація
на тему:
![Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #1 Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #1](/files/prezentaciyi/8380/obrazotvorche-mystectvo-dalekogo-shodu-13300-slider-1.jpeg)
Слайд #2
Картини-сувої
У китайському живописі існує особливий вид картин ̶ картини-сувої.
У китайському живописі існує особливий вид картин ̶ картини-сувої.
![Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #2 Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #2](/files/prezentaciyi/8380/obrazotvorche-mystectvo-dalekogo-shodu-13300-slider-2.jpeg)
Слайд #3
Живопис наклеювався на цупкий папір, обрамленням йому слугувала досить широка смуга шовку.
Картина зберігалася зазвичай у спеціальному футлярі, згорнута, ніби рулон паперу. Звідси і її назва ̶ сувій.
Картина зберігалася зазвичай у спеціальному футлярі, згорнута, ніби рулон паперу. Звідси і її назва ̶ сувій.
![Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #3 Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #3](/files/prezentaciyi/8380/obrazotvorche-mystectvo-dalekogo-shodu-13300-slider-3.jpeg)
Слайд #4
Між китайською каліграфією й живописом так багато спільного, що вони вважаються рідними сестрами.
![Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #4 Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #4](/files/prezentaciyi/8380/obrazotvorche-mystectvo-dalekogo-shodu-13300-slider-4.jpeg)
Слайд #5
Вишуканість ієрогліфів і поезія вірша не тільки доповнювали й підкреслювали основний зміст та ідею картини, але й, поєднуючись, надавали їй особливої краси й завершеності.
![Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #5 Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #5](/files/prezentaciyi/8380/obrazotvorche-mystectvo-dalekogo-shodu-13300-slider-5.jpeg)
Слайд #6
Зображення дикої сливи в Китаї надзвичайно популярне
Квіти ототожнювали із чоловічим началом ян, а стовбур і галуззя, виражали силу інь (жіночого начала). Квіти сливи символізують шляхетну чистоту, стійкість, непохитність.
Квіти ототожнювали із чоловічим началом ян, а стовбур і галуззя, виражали силу інь (жіночого начала). Квіти сливи символізують шляхетну чистоту, стійкість, непохитність.
![Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #6 Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #6](/files/prezentaciyi/8380/obrazotvorche-mystectvo-dalekogo-shodu-13300-slider-6.jpeg)
Слайд #7
Китайські картини – мистецтво,
яке є неможливим без «співучасті» автора і глядача.
яке є неможливим без «співучасті» автора і глядача.
![Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #7 Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #7](/files/prezentaciyi/8380/obrazotvorche-mystectvo-dalekogo-shodu-13300-slider-7.jpeg)
Слайд #8
В арсеналі художника є чимало образотворчих мотивів ̶ гори, сосни, камені, водні потоки тощо.
Бамбук – символом істинно шляхетної людини
Старе каміння символізувало довголіття
Бамбук – символом істинно шляхетної людини
Старе каміння символізувало довголіття
![Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #8 Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #8](/files/prezentaciyi/8380/obrazotvorche-mystectvo-dalekogo-shodu-13300-slider-8.jpeg)
Слайд #9
Жанри і стилі китайського живопису:
«гори і води» (пейзаж);
жанр «квіти і птахи»;
«люди і речі» (жанровий живопис);
портрет.
«гори і води» (пейзаж);
жанр «квіти і птахи»;
«люди і речі» (жанровий живопис);
портрет.
![Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #9 Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #9](/files/prezentaciyi/8380/obrazotvorche-mystectvo-dalekogo-shodu-13300-slider-9.jpeg)
Слайд #10
Пейзаж «гори і води»
Фан Хуань. Подорожні серед гір і потоків. Кінець X — початок XI ст.
Уособленням темного жіночого начала, пов'язаного із землею, є вода, уособленням позитивного, чоловічого начала, спрямованого до неба, є гори.
Фан Хуань. Подорожні серед гір і потоків. Кінець X — початок XI ст.
Уособленням темного жіночого начала, пов'язаного із землею, є вода, уособленням позитивного, чоловічого начала, спрямованого до неба, є гори.
![Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #10 Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #10](/files/prezentaciyi/8380/obrazotvorche-mystectvo-dalekogo-shodu-13300-slider-10.jpeg)
Слайд #11
Живопис «фігур і предметів»
(або «люди і речі»)
Улюбленою темою цього жанру була тема зібрань спілки тонких цінителів поезії й живопису на лоні природи.
Шень Чжоу. Милування осіннім місяцем. Кінець XV ст.
(або «люди і речі»)
Улюбленою темою цього жанру була тема зібрань спілки тонких цінителів поезії й живопису на лоні природи.
Шень Чжоу. Милування осіннім місяцем. Кінець XV ст.
![Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #11 Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #11](/files/prezentaciyi/8380/obrazotvorche-mystectvo-dalekogo-shodu-13300-slider-11.jpeg)
Слайд #12
Жанр «квіти і птахи»
Лі Ді. Квіти і птахи. XII ст.
Важливу роль у цьому жанрі відіграє символіка, пов'язана з образами квітів, птахів, плодів і різних предметів.
Лі Ді. Квіти і птахи. XII ст.
Важливу роль у цьому жанрі відіграє символіка, пов'язана з образами квітів, птахів, плодів і різних предметів.
![Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #12 Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #12](/files/prezentaciyi/8380/obrazotvorche-mystectvo-dalekogo-shodu-13300-slider-12.jpeg)
Слайд #13
У китайському живописі півонія втілює людську красу, а також багатство й почесті.
![Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #13 Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #13](/files/prezentaciyi/8380/obrazotvorche-mystectvo-dalekogo-shodu-13300-slider-13.jpeg)
Слайд #14
Сорока сприймається як символ щасливої звістки.
![Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #14 Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #14](/files/prezentaciyi/8380/obrazotvorche-mystectvo-dalekogo-shodu-13300-slider-14.jpeg)
Слайд #15
Жанр портрета
Існують два типи портрета ̶ ритуальний і офіційний.
Існують два типи портрета ̶ ритуальний і офіційний.
![Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #15 Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #15](/files/prezentaciyi/8380/obrazotvorche-mystectvo-dalekogo-shodu-13300-slider-15.jpeg)
Слайд #16
У характеристиці персонажів важливу роль відіграють не обличчя людини, а фігура, поза, складки одягу.
![Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #16 Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #16](/files/prezentaciyi/8380/obrazotvorche-mystectvo-dalekogo-shodu-13300-slider-16.jpeg)
Слайд #17
Незвичайність роботи китайських художників
![Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #17 Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #17](/files/prezentaciyi/8380/obrazotvorche-mystectvo-dalekogo-shodu-13300-slider-17.jpeg)
Слайд #18
Вони ніколи не роблять попередніх начерків олівцем, як це робимо ми. Китайські художники відразу пишуть пензлем на папері або шовку.
![Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #18 Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #18](/files/prezentaciyi/8380/obrazotvorche-mystectvo-dalekogo-shodu-13300-slider-18.jpeg)
Слайд #19
Китайські майстри пишуть найчастіше тушшю, і об'ємність зображення показують, застосовуючи різну за товщиною лінію та різні за тоном плями.
![Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #19 Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #19](/files/prezentaciyi/8380/obrazotvorche-mystectvo-dalekogo-shodu-13300-slider-19.jpeg)
Слайд #20
Художники Китаю ніколи не пишуть із натури, вони довго ходять околицями, уважно розглядають усе навколо себе й потім удома, згадуючи свої враження, створюють картину.
![Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #20 Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #20](/files/prezentaciyi/8380/obrazotvorche-mystectvo-dalekogo-shodu-13300-slider-20.jpeg)
Слайд #21
Дякую за увагу!
![Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #21 Презентація на тему «Образотворче мистецтво Далекого Сходу» (варіант 4) - Слайд #21](/files/prezentaciyi/8380/obrazotvorche-mystectvo-dalekogo-shodu-13300-slider-21.jpeg)