Презентація на тему «Дизайн, реклама та роль засобів масової інформації у поширенні мистецьких цінностей»


358



Слайд #1


Художня культура – 9 клас
Презентація до теми:
«Дизайн, реклама та роль засобів масової інформації у поширенні мистецьких цінностей»
Презентація на тему «Дизайн, реклама та роль засобів масової інформації у поширенні мистецьких цінностей» - Слайд #1

Слайд #2


Дизайн – це предмет художньо-конструкторської діяльності в сфері проектування зовнішнього вигляду речей оточуючого середовища з метою надання їм естетичності та ергономічності, який характеризується новизною та оригінальністю.
Презентація на тему «Дизайн, реклама та роль засобів масової інформації у поширенні мистецьких цінностей» - Слайд #2

Слайд #3


Принципи дизайну:
Естетика - це не просто “коли красиво”, а один з напрямків філософії, що використовує елементи мистецтвознавства.
Ергономіка - це теж ціла наука, головна функція якої полягає в забезпеченні придатності предметів для використання людиною.
Презентація на тему «Дизайн, реклама та роль засобів масової інформації у поширенні мистецьких цінностей» - Слайд #3

Слайд #4


Основні види дизайну
Графічний
Індустріальний
Ландшафтний
Одягу, взуття
Дизайн інтер'єрів
Комп'ютерний
Фітодизайн
Іміджу людини (візаж, зачіска)
Арт-дизайн
Презентація на тему «Дизайн, реклама та роль засобів масової інформації у поширенні мистецьких цінностей» - Слайд #4

Слайд #5


Основні види дизайну
Графічний
Індустріальний
Ландшафтний
Одягу, взуття
Дизайн інтер'єрів
Комп'ютерний
Фітодизайн
Іміджу людини (візаж, зачіска)
Арт-дизайн
Презентація на тему «Дизайн, реклама та роль засобів масової інформації у поширенні мистецьких цінностей» - Слайд #5

Слайд #6


Реклама (від лат. reclamo - вигукую) – информація про споживчі якості товарів и видах послуг з метою створення попиту на них; популяризація творів літератури, мистецтва і ін.
Презентація на тему «Дизайн, реклама та роль засобів масової інформації у поширенні мистецьких цінностей» - Слайд #6

Слайд #7


Преса
Радіо
Телебачення
Інтернет
Поліграфічна продукція
Реклама
Пряме розсилання
Ярмарки, виставки, зустрічі
Реклама на транспорті
Вивіски, бігборди, афіші
Презентація на тему «Дизайн, реклама та роль засобів масової інформації у поширенні мистецьких цінностей» - Слайд #7

Слайд #8


Пряма реклама здійснюється на комерційних умовах і указує рекламодавця, виконуючи безпосередньо рекламну функцію.
Прихована реклама виконує функцію рекламування не прямолінійно, а у прихованій формі, не використовуючи прямих каналів розповсюдження рекламних засобів і не вказує рекламодавця.
Презентація на тему «Дизайн, реклама та роль засобів масової інформації у поширенні мистецьких цінностей» - Слайд #8

Слайд #9


За призначенням реклама буває:
Торгівельна
Соціальна
Просвітницька
Політична
Презентація на тему «Дизайн, реклама та роль засобів масової інформації у поширенні мистецьких цінностей» - Слайд #9

Слайд #10


Засоби виразності
Дизайн
Реклама
Застосування предметної та колірної рівноваги та ритму.
Гармонійність пропорційних відношень.
Використання засобів контрасту.
Врахування можливостей фактури та текстури.
Презентація на тему «Дизайн, реклама та роль засобів масової інформації у поширенні мистецьких цінностей» - Слайд #10

Слайд #11


Індустріальний дизайн призначений для проектно-художньої розробки знарядь праці, механізмів, предметів побуту та повсякденного вжитку
Презентація на тему «Дизайн, реклама та роль засобів масової інформації у поширенні мистецьких цінностей» - Слайд #11

Слайд #12


Дизайн інтер'єрів призначений для організації та проектування внутрішнього простору житлових споруд, приміщень, виробничих інтер'єрів
Презентація на тему «Дизайн, реклама та роль засобів масової інформації у поширенні мистецьких цінностей» - Слайд #12

Слайд #13


Графічний дизайн – це вид сучасного мистецтва, який полягає у створенні графічних об'єктів (листівок, логотипів, візитівок) за допомогою різних видів графіки.
Презентація на тему «Дизайн, реклама та роль засобів масової інформації у поширенні мистецьких цінностей» - Слайд #13

Слайд #14


Комп'ютерний дизайн – це окремий вид дизайнерської діяльності, що використовує спеціальні пакети художньо- графічних, інженерно-конструкторських програм, тривимірну графіку та анімацію.
Презентація на тему «Дизайн, реклама та роль засобів масової інформації у поширенні мистецьких цінностей» - Слайд #14

Слайд #15


Арт-дизай – це окремі витвори художників-дизайнерів , що експонуються в музеях та виставкових залах і мають самостійне мистецьке значення.
Презентація на тему «Дизайн, реклама та роль засобів масової інформації у поширенні мистецьких цінностей» - Слайд #15

Слайд #16


Ландшафтний дизайн - це напрям, діяльність якого цілком присвячена створенню для людини штучного середовища, що дозволяє повністю відчути повноту гармонії за допомогою використання природних компонентів.
Презентація на тему «Дизайн, реклама та роль засобів масової інформації у поширенні мистецьких цінностей» - Слайд #16

Слайд #17


Фітодизайн це складання квіткових композицій, букетів, придбання ексклюзивної сувенірної продукції; декорування приміщень живими рослинами; створення зимових садів, озеленення терас, балконів, міні-сади в склі.
Презентація на тему «Дизайн, реклама та роль засобів масової інформації у поширенні мистецьких цінностей» - Слайд #17