Презентація на тему «Здоров’язберігаючі технології в початкових класах»


380



Слайд #1


Здоров'язберігаючі технології в початкових класах
Підготувала
Єніна Анастасія
Презентація на тему «Здоров’язберігаючі технології в початкових класах» - Слайд #1

Слайд #2


Здоров'я дітей і підлітків у будь-яких соціально-економічних і політичних ситуаціях є найактуальнішою проблемою і предметом першочергової важливості. tСеред завдань реформування освіти особливо актуальною є проблема забезпечення в школі умов для реалізації її оздоровчої функції.
Презентація на тему «Здоров’язберігаючі технології в початкових класах» - Слайд #2

Слайд #3


Здоров'язберігаючі технології
 сприятливі умови навчання дитини в школі ( відсутність стресових ситуацій,адекватність вимог, методик навчання та виховання);
оптимальна організація навчального процесу (відповідно до вікових,статевих,індивідуальних особливостей та гігієнічних норм);
повноцінний та раціонально організований руховий режим.
Презентація на тему «Здоров’язберігаючі технології в початкових класах» - Слайд #3

Слайд #4


Типи здоров'язберігаючих технологій
Здоров'язберігаючі
Оздоровчі
Технології навчання здоров'я
Виховання культури здоров'я
Презентація на тему «Здоров’язберігаючі технології в початкових класах» - Слайд #4

Слайд #5


Типи здоров'язберігаючих технологій
Здоров'язберігаючі
Оздоровчі
Технології навчання здоров'я
Виховання культури здоров'я
Презентація на тему «Здоров’язберігаючі технології в початкових класах» - Слайд #5

Слайд #6


Фактори, що впливають на здоров'я учнів
нерухомість сидіння під час навчання (сколіоз і поганий зір);
постійне напруження під час письма кульковою ручкою (ознаки стенокардії);
контрольних чи екзаменаційних робіт (неврастенія, короткозорість і порушення осанки);
навчальне середовище із негативною екологією (закриті приміщення, обмежений простір, заповнені одноманітними і штучно створеними предметами) (імунно-захисні функції);
інформаційний принцип будови навчального процесу, вплив електронних засобів масової інформації (підірвана психіка);
нестабільність — постійне експериментування над системою освіти (брак глибоких медико-гігієнічних, психофізіологічних досліджень впливу системи освіти на здоров'я дітей);
перевантаження, розумова втома;
меблі: занадто маленькі або великі парти; потрібні такі меблі, щоб забезпечити (застосувати) режим зміни динамічних поз (пишуть і сидячи, і стоячи);
сімейні негаразди, незбалансоване харчування, несприятлива екологія.
Презентація на тему «Здоров’язберігаючі технології в початкових класах» - Слайд #6