- Головна
- Готові шкільні презентації
- Презентація на тему «Арабески»
Презентація на тему «Арабески»
318
Слайд #1
Європейська назва складного східного середньовічного орнаменту, який складається, в основному, з геометричних, каліграфічних та рослинних елементів і створеного на основі точного математичного розрахунку.
Арабески
Арабески
Слайд #2
Сама ідея арабески співзвучна уявленням ісламських богословів про "вічно триваючої тканини Всесвіту".
Слайд #3
Арабеска будується на повторенні і примноження одного або декількох фрагментів візерунка. Нескінченне, що протікає в заданому ритмі рух візерунків може бути зупинено або продовжена в будь-якій точці без порушення цілісності візерунка. Такий орнамент фактично виключає фон, тому що один візерунок вписується в інший, закриваючи поверхню (європейці називали це "страхом порожнечі").Арабеску можна розміщувати на поверхні будь-якої конфігурації, плоскою або опуклою. Немає ніякої принципової різниці між композиціями на стіні або на килимі, на палітурці рукописи або на кераміці.
Слайд #4
Тут наведені зображення килимів, створених в різний час в різних частинах мусульманського світу, Всі вони є прекрасними зразками арабесок (має сенс дивитися в розгорнутому вигляді (якщо є час)).
Слайд #5
Арабески отримали велике поширення в Європі в епоху Відродження. Пізніше європейське мистецтво ще не раз зверталося до цього вигадливого і вигадливим, дуже складного і вишукано-витончений виду живопису. Прекрасні зразки арабесок створили художники-модерністи (кінець XIX-початок XX в.в.), особливо Обрі Бердслі.
Слайд #6
Арабески отримали велике поширення в Європі в епоху Відродження. Пізніше європейське мистецтво ще не раз зверталося до цього вигадливого і вигадливим, дуже складного і вишукано-витончений виду живопису. Прекрасні зразки арабесок створили художники-модерністи (кінець XIX-початок XX в.в.), особливо Обрі Бердслі.
Слайд #7
Арабески отримали велике поширення в Європі в епоху Відродження. Пізніше європейське мистецтво ще не раз зверталося до цього вигадливого і вигадливим, дуже складного і вишукано-витончений виду живопису. Прекрасні зразки арабесок створили художники-модерністи (кінець XIX-початок XX в.в.), особливо Обрі Бердслі.
Слайд #8
Арабески отримали велике поширення в Європі в епоху Відродження. Пізніше європейське мистецтво ще не раз зверталося до цього вигадливого і вигадливим, дуже складного і вишукано-витончений виду живопису. Прекрасні зразки арабесок створили художники-модерністи (кінець XIX-початок XX в.в.), особливо Обрі Бердслі.
Слайд #9
Арабески отримали велике поширення в Європі в епоху Відродження. Пізніше європейське мистецтво ще не раз зверталося до цього вигадливого і вигадливим, дуже складного і вишукано-витончений виду живопису. Прекрасні зразки арабесок створили художники-модерністи (кінець XIX-початок XX в.в.), особливо Обрі Бердслі.
Слайд #10
Арабески отримали велике поширення в Європі в епоху Відродження. Пізніше європейське мистецтво ще не раз зверталося до цього вигадливого і вигадливим, дуже складного і вишукано-витончений виду живопису. Прекрасні зразки арабесок створили художники-модерністи (кінець XIX-початок XX в.в.), особливо Обрі Бердслі.
Слайд #11
Арабески отримали велике поширення в Європі в епоху Відродження. Пізніше європейське мистецтво ще не раз зверталося до цього вигадливого і вигадливим, дуже складного і вишукано-витончений виду живопису. Прекрасні зразки арабесок створили художники-модерністи (кінець XIX-початок XX в.в.), особливо Обрі Бердслі.
Слайд #12
Арабески отримали велике поширення в Європі в епоху Відродження. Пізніше європейське мистецтво ще не раз зверталося до цього вигадливого і вигадливим, дуже складного і вишукано-витончений виду живопису. Прекрасні зразки арабесок створили художники-модерністи (кінець XIX-початок XX в.в.), особливо Обрі Бердслі.
Слайд #13
Арабески отримали велике поширення в Європі в епоху Відродження. Пізніше європейське мистецтво ще не раз зверталося до цього вигадливого і вигадливим, дуже складного і вишукано-витончений виду живопису. Прекрасні зразки арабесок створили художники-модерністи (кінець XIX-початок XX в.в.), особливо Обрі Бердслі.