Презентація на тему «Загальні риси епохи Відродження»


275



Слайд #1


Загальні риси епохи Відродження
Презентація на тему «Загальні риси епохи Відродження» - Слайд #1

Слайд #2


Відродження, або Ренеса́нс (фр. Renaissance — «Відродження») — культурно-філософський рух кінця Середньовіччя — початку Нового часу, що ґрунтувався на ідеалах гуманізму та орієнтувався на спадщину античності.
Презентація на тему «Загальні риси епохи Відродження» - Слайд #2

Слайд #3


Специфіка епохи Відродження:
-Відродження інтересу до Античності
- Обґрунтування права науки і розуму на незалежність від церкви
--Антропоцентризм замість теоцентризму
- Світський характер культури та літератури
Презентація на тему «Загальні риси епохи Відродження» - Слайд #3

Слайд #4


Класифікація періодів
1) Протовідродження ( Передвідродження) (2-а половина XIII століття — XIV століття);
2)Раннє Відродження (1410/1425 рр. XV ст. — кінець XV століття);
3)Високе Відродження (кінець XV — перші 20 років XVI століття);
4)Пізнє Відродження (середина XVI — 90-і роки XVI століття), співіснування з маньєризмом. В архітектурі — виникнення палладіанства;
5)Північне Відродження — XVI століття
Презентація на тему «Загальні риси епохи Відродження» - Слайд #4

Слайд #5


За своєю основою Ренесанс — антифеодальний за спрямуванням,йому властивий гуманістичний світогляд, звернення до культурної спадщини античності, її «відродження» (звідси і походження терміну).
Презентація на тему «Загальні риси епохи Відродження» - Слайд #5

Слайд #6


Франче́ско Петра́рка
на фресці роботи Андреа дель Кастаньо (близько 1450)
Презентація на тему «Загальні риси епохи Відродження» - Слайд #6

Слайд #7


Джова́нні Бокка́ччо
Презентація на тему «Загальні риси епохи Відродження» - Слайд #7

Слайд #8


Філіппо Брунеллескі
Презентація на тему «Загальні риси епохи Відродження» - Слайд #8

Слайд #9


Донателло
Презентація на тему «Загальні риси епохи Відродження» - Слайд #9

Слайд #10


Мазаччо
Презентація на тему «Загальні риси епохи Відродження» - Слайд #10

Слайд #11


Передвідродження (проторенесанс)
Передвідродження ( або проторенесанс з французької ) - важливий етап розвитку італійської культури і мистецтва, який розпочався в надрах пізнього романського стилю і місцевого варіанту готики.
Формальних змін і внесення призабутих ( античних чи елліністичних ) рис зазнали скульптура, декоративне мистецтво, стінописи.
Презентація на тему «Загальні риси епохи Відродження» - Слайд #11

Слайд #12


Монастир Святого Пантелеймона, Нерезі (біля Скоп'є). Візантійська фреска «Оплакування Христа», 1164 рік.
Презентація на тему «Загальні риси епохи Відродження» - Слайд #12

Слайд #13


Худ. Джотто. Вознесіння Св. Івана Богослова, каплиця Перуцці.
Презентація на тему «Загальні риси епохи Відродження» - Слайд #13

Слайд #14


Доба Кватрочентіно
Саме на злам XIV—XV століть прийшовся винахід гравюри на папері
Стверджується в реальності і тип універсального майстра, притаманний творчості багатьох відомих митців Італії у найближчі 250—300 років.
Саме в добу кватроченто було добудовано купол собору Санта Марія дель Фьоре
Презентація на тему «Загальні риси епохи Відродження» - Слайд #14

Слайд #15


Доба Кватрочентіно
Саме на злам XIV—XV століть прийшовся винахід гравюри на папері
Стверджується в реальності і тип універсального майстра, притаманний творчості багатьох відомих митців Італії у найближчі 250—300 років.
Саме в добу кватроченто було добудовано купол собору Санта Марія дель Фьоре
Презентація на тему «Загальні риси епохи Відродження» - Слайд #15

Слайд #16


Доба Кватрочентіно
Саме на злам XIV—XV століть прийшовся винахід гравюри на папері
Стверджується в реальності і тип універсального майстра, притаманний творчості багатьох відомих митців Італії у найближчі 250—300 років.
Саме в добу кватроченто було добудовано купол собору Санта Марія дель Фьоре
Презентація на тему «Загальні риси епохи Відродження» - Слайд #16

Слайд #17


Доба Кватрочентіно
Саме на злам XIV—XV століть прийшовся винахід гравюри на папері
Стверджується в реальності і тип універсального майстра, притаманний творчості багатьох відомих митців Італії у найближчі 250—300 років.
Саме в добу кватроченто було добудовано купол собору Санта Марія дель Фьоре
Презентація на тему «Загальні риси епохи Відродження» - Слайд #17

Слайд #18


Доба Кватрочентіно
Саме на злам XIV—XV століть прийшовся винахід гравюри на папері
Стверджується в реальності і тип універсального майстра, притаманний творчості багатьох відомих митців Італії у найближчі 250—300 років.
Саме в добу кватроченто було добудовано купол собору Санта Марія дель Фьоре
Презентація на тему «Загальні риси епохи Відродження» - Слайд #18

Слайд #19


Доба Кватрочентіно
Саме на злам XIV—XV століть прийшовся винахід гравюри на папері
Стверджується в реальності і тип універсального майстра, притаманний творчості багатьох відомих митців Італії у найближчі 250—300 років.
Саме в добу кватроченто було добудовано купол собору Санта Марія дель Фьоре
Презентація на тему «Загальні риси епохи Відродження» - Слайд #19

Слайд #20


Доба Кватрочентіно
Саме на злам XIV—XV століть прийшовся винахід гравюри на папері
Стверджується в реальності і тип універсального майстра, притаманний творчості багатьох відомих митців Італії у найближчі 250—300 років.
Саме в добу кватроченто було добудовано купол собору Санта Марія дель Фьоре
Презентація на тему «Загальні риси епохи Відродження» - Слайд #20

Слайд #21


Доба Кватрочентіно
Саме на злам XIV—XV століть прийшовся винахід гравюри на папері
Стверджується в реальності і тип універсального майстра, притаманний творчості багатьох відомих митців Італії у найближчі 250—300 років.
Саме в добу кватроченто було добудовано купол собору Санта Марія дель Фьоре
Презентація на тему «Загальні риси епохи Відродження» - Слайд #21

Слайд #22


Доба Кватрочентіно
Саме на злам XIV—XV століть прийшовся винахід гравюри на папері
Стверджується в реальності і тип універсального майстра, притаманний творчості багатьох відомих митців Італії у найближчі 250—300 років.
Саме в добу кватроченто було добудовано купол собору Санта Марія дель Фьоре
Презентація на тему «Загальні риси епохи Відродження» - Слайд #22

Слайд #23


Високе Відродження
Найвидатніші майстри Високого Відродження:
Браманте
Леонардо да Вінчі
Рафаель Санті
Джорджоне
Тиціан
Презентація на тему «Загальні риси епохи Відродження» - Слайд #23

Слайд #24


Високе Відродження
Найвидатніші майстри Високого Відродження:
Браманте
Леонардо да Вінчі
Рафаель Санті
Джорджоне
Тиціан
Презентація на тему «Загальні риси епохи Відродження» - Слайд #24

Слайд #25


Високе Відродження
Найвидатніші майстри Високого Відродження:
Браманте
Леонардо да Вінчі
Рафаель Санті
Джорджоне
Тиціан
Презентація на тему «Загальні риси епохи Відродження» - Слайд #25

Слайд #26


Високе Відродження
Найвидатніші майстри Високого Відродження:
Браманте
Леонардо да Вінчі
Рафаель Санті
Джорджоне
Тиціан
Презентація на тему «Загальні риси епохи Відродження» - Слайд #26

Слайд #27


Високе Відродження
Найвидатніші майстри Високого Відродження:
Браманте
Леонардо да Вінчі
Рафаель Санті
Джорджоне
Тиціан
Презентація на тему «Загальні риси епохи Відродження» - Слайд #27

Слайд #28


Високе Відродження
Найвидатніші майстри Високого Відродження:
Браманте
Леонардо да Вінчі
Рафаель Санті
Джорджоне
Тиціан
Презентація на тему «Загальні риси епохи Відродження» - Слайд #28

Слайд #29


Високе Відродження
Найвидатніші майстри Високого Відродження:
Браманте
Леонардо да Вінчі
Рафаель Санті
Джорджоне
Тиціан
Презентація на тему «Загальні риси епохи Відродження» - Слайд #29

Слайд #30


Високе Відродження
Найвидатніші майстри Високого Відродження:
Браманте
Леонардо да Вінчі
Рафаель Санті
Джорджоне
Тиціан
Презентація на тему «Загальні риси епохи Відродження» - Слайд #30

Слайд #31


Високе Відродження
Найвидатніші майстри Високого Відродження:
Браманте
Леонардо да Вінчі
Рафаель Санті
Джорджоне
Тиціан
Презентація на тему «Загальні риси епохи Відродження» - Слайд #31

Слайд #32


Презентація на тему «Загальні риси епохи Відродження» - Слайд #32