- Головна
- Готові шкільні презентації
- Презентація на тему «Загальні риси епохи Відродження»
Презентація на тему «Загальні риси епохи Відродження»
275
Слайд #1
Загальні риси епохи Відродження
Слайд #2
Відродження, або Ренеса́нс (фр. Renaissance — «Відродження») — культурно-філософський рух кінця Середньовіччя — початку Нового часу, що ґрунтувався на ідеалах гуманізму та орієнтувався на спадщину античності.
Слайд #3
Специфіка епохи Відродження:
-Відродження інтересу до Античності
- Обґрунтування права науки і розуму на незалежність від церкви
--Антропоцентризм замість теоцентризму
- Світський характер культури та літератури
-Відродження інтересу до Античності
- Обґрунтування права науки і розуму на незалежність від церкви
--Антропоцентризм замість теоцентризму
- Світський характер культури та літератури
Слайд #4
Класифікація періодів
1) Протовідродження ( Передвідродження) (2-а половина XIII століття — XIV століття);
2)Раннє Відродження (1410/1425 рр. XV ст. — кінець XV століття);
3)Високе Відродження (кінець XV — перші 20 років XVI століття);
4)Пізнє Відродження (середина XVI — 90-і роки XVI століття), співіснування з маньєризмом. В архітектурі — виникнення палладіанства;
5)Північне Відродження — XVI століття
1) Протовідродження ( Передвідродження) (2-а половина XIII століття — XIV століття);
2)Раннє Відродження (1410/1425 рр. XV ст. — кінець XV століття);
3)Високе Відродження (кінець XV — перші 20 років XVI століття);
4)Пізнє Відродження (середина XVI — 90-і роки XVI століття), співіснування з маньєризмом. В архітектурі — виникнення палладіанства;
5)Північне Відродження — XVI століття
Слайд #5
За своєю основою Ренесанс — антифеодальний за спрямуванням,йому властивий гуманістичний світогляд, звернення до культурної спадщини античності, її «відродження» (звідси і походження терміну).
Слайд #6
Франче́ско Петра́рка
на фресці роботи Андреа дель Кастаньо (близько 1450)
на фресці роботи Андреа дель Кастаньо (близько 1450)
Слайд #7
Джова́нні Бокка́ччо
Слайд #8
Філіппо Брунеллескі
Слайд #9
Донателло
Слайд #10
Мазаччо
Слайд #11
Передвідродження (проторенесанс)
Передвідродження ( або проторенесанс з французької ) - важливий етап розвитку італійської культури і мистецтва, який розпочався в надрах пізнього романського стилю і місцевого варіанту готики.
Формальних змін і внесення призабутих ( античних чи елліністичних ) рис зазнали скульптура, декоративне мистецтво, стінописи.
Передвідродження ( або проторенесанс з французької ) - важливий етап розвитку італійської культури і мистецтва, який розпочався в надрах пізнього романського стилю і місцевого варіанту готики.
Формальних змін і внесення призабутих ( античних чи елліністичних ) рис зазнали скульптура, декоративне мистецтво, стінописи.
Слайд #12
Монастир Святого Пантелеймона, Нерезі (біля Скоп'є). Візантійська фреска «Оплакування Христа», 1164 рік.
Слайд #13
Худ. Джотто. Вознесіння Св. Івана Богослова, каплиця Перуцці.
Слайд #14
Доба Кватрочентіно
Саме на злам XIV—XV століть прийшовся винахід гравюри на папері
Стверджується в реальності і тип універсального майстра, притаманний творчості багатьох відомих митців Італії у найближчі 250—300 років.
Саме в добу кватроченто було добудовано купол собору Санта Марія дель Фьоре
Саме на злам XIV—XV століть прийшовся винахід гравюри на папері
Стверджується в реальності і тип універсального майстра, притаманний творчості багатьох відомих митців Італії у найближчі 250—300 років.
Саме в добу кватроченто було добудовано купол собору Санта Марія дель Фьоре
Слайд #15
Доба Кватрочентіно
Саме на злам XIV—XV століть прийшовся винахід гравюри на папері
Стверджується в реальності і тип універсального майстра, притаманний творчості багатьох відомих митців Італії у найближчі 250—300 років.
Саме в добу кватроченто було добудовано купол собору Санта Марія дель Фьоре
Саме на злам XIV—XV століть прийшовся винахід гравюри на папері
Стверджується в реальності і тип універсального майстра, притаманний творчості багатьох відомих митців Італії у найближчі 250—300 років.
Саме в добу кватроченто було добудовано купол собору Санта Марія дель Фьоре
Слайд #16
Доба Кватрочентіно
Саме на злам XIV—XV століть прийшовся винахід гравюри на папері
Стверджується в реальності і тип універсального майстра, притаманний творчості багатьох відомих митців Італії у найближчі 250—300 років.
Саме в добу кватроченто було добудовано купол собору Санта Марія дель Фьоре
Саме на злам XIV—XV століть прийшовся винахід гравюри на папері
Стверджується в реальності і тип універсального майстра, притаманний творчості багатьох відомих митців Італії у найближчі 250—300 років.
Саме в добу кватроченто було добудовано купол собору Санта Марія дель Фьоре
Слайд #17
Доба Кватрочентіно
Саме на злам XIV—XV століть прийшовся винахід гравюри на папері
Стверджується в реальності і тип універсального майстра, притаманний творчості багатьох відомих митців Італії у найближчі 250—300 років.
Саме в добу кватроченто було добудовано купол собору Санта Марія дель Фьоре
Саме на злам XIV—XV століть прийшовся винахід гравюри на папері
Стверджується в реальності і тип універсального майстра, притаманний творчості багатьох відомих митців Італії у найближчі 250—300 років.
Саме в добу кватроченто було добудовано купол собору Санта Марія дель Фьоре
Слайд #18
Доба Кватрочентіно
Саме на злам XIV—XV століть прийшовся винахід гравюри на папері
Стверджується в реальності і тип універсального майстра, притаманний творчості багатьох відомих митців Італії у найближчі 250—300 років.
Саме в добу кватроченто було добудовано купол собору Санта Марія дель Фьоре
Саме на злам XIV—XV століть прийшовся винахід гравюри на папері
Стверджується в реальності і тип універсального майстра, притаманний творчості багатьох відомих митців Італії у найближчі 250—300 років.
Саме в добу кватроченто було добудовано купол собору Санта Марія дель Фьоре
Слайд #19
Доба Кватрочентіно
Саме на злам XIV—XV століть прийшовся винахід гравюри на папері
Стверджується в реальності і тип універсального майстра, притаманний творчості багатьох відомих митців Італії у найближчі 250—300 років.
Саме в добу кватроченто було добудовано купол собору Санта Марія дель Фьоре
Саме на злам XIV—XV століть прийшовся винахід гравюри на папері
Стверджується в реальності і тип універсального майстра, притаманний творчості багатьох відомих митців Італії у найближчі 250—300 років.
Саме в добу кватроченто було добудовано купол собору Санта Марія дель Фьоре
Слайд #20
Доба Кватрочентіно
Саме на злам XIV—XV століть прийшовся винахід гравюри на папері
Стверджується в реальності і тип універсального майстра, притаманний творчості багатьох відомих митців Італії у найближчі 250—300 років.
Саме в добу кватроченто було добудовано купол собору Санта Марія дель Фьоре
Саме на злам XIV—XV століть прийшовся винахід гравюри на папері
Стверджується в реальності і тип універсального майстра, притаманний творчості багатьох відомих митців Італії у найближчі 250—300 років.
Саме в добу кватроченто було добудовано купол собору Санта Марія дель Фьоре
Слайд #21
Доба Кватрочентіно
Саме на злам XIV—XV століть прийшовся винахід гравюри на папері
Стверджується в реальності і тип універсального майстра, притаманний творчості багатьох відомих митців Італії у найближчі 250—300 років.
Саме в добу кватроченто було добудовано купол собору Санта Марія дель Фьоре
Саме на злам XIV—XV століть прийшовся винахід гравюри на папері
Стверджується в реальності і тип універсального майстра, притаманний творчості багатьох відомих митців Італії у найближчі 250—300 років.
Саме в добу кватроченто було добудовано купол собору Санта Марія дель Фьоре
Слайд #22
Доба Кватрочентіно
Саме на злам XIV—XV століть прийшовся винахід гравюри на папері
Стверджується в реальності і тип універсального майстра, притаманний творчості багатьох відомих митців Італії у найближчі 250—300 років.
Саме в добу кватроченто було добудовано купол собору Санта Марія дель Фьоре
Саме на злам XIV—XV століть прийшовся винахід гравюри на папері
Стверджується в реальності і тип універсального майстра, притаманний творчості багатьох відомих митців Італії у найближчі 250—300 років.
Саме в добу кватроченто було добудовано купол собору Санта Марія дель Фьоре
Слайд #23
Високе Відродження
Найвидатніші майстри Високого Відродження:
Браманте
Леонардо да Вінчі
Рафаель Санті
Джорджоне
Тиціан
Найвидатніші майстри Високого Відродження:
Браманте
Леонардо да Вінчі
Рафаель Санті
Джорджоне
Тиціан
Слайд #24
Високе Відродження
Найвидатніші майстри Високого Відродження:
Браманте
Леонардо да Вінчі
Рафаель Санті
Джорджоне
Тиціан
Найвидатніші майстри Високого Відродження:
Браманте
Леонардо да Вінчі
Рафаель Санті
Джорджоне
Тиціан
Слайд #25
Високе Відродження
Найвидатніші майстри Високого Відродження:
Браманте
Леонардо да Вінчі
Рафаель Санті
Джорджоне
Тиціан
Найвидатніші майстри Високого Відродження:
Браманте
Леонардо да Вінчі
Рафаель Санті
Джорджоне
Тиціан
Слайд #26
Високе Відродження
Найвидатніші майстри Високого Відродження:
Браманте
Леонардо да Вінчі
Рафаель Санті
Джорджоне
Тиціан
Найвидатніші майстри Високого Відродження:
Браманте
Леонардо да Вінчі
Рафаель Санті
Джорджоне
Тиціан
Слайд #27
Високе Відродження
Найвидатніші майстри Високого Відродження:
Браманте
Леонардо да Вінчі
Рафаель Санті
Джорджоне
Тиціан
Найвидатніші майстри Високого Відродження:
Браманте
Леонардо да Вінчі
Рафаель Санті
Джорджоне
Тиціан
Слайд #28
Високе Відродження
Найвидатніші майстри Високого Відродження:
Браманте
Леонардо да Вінчі
Рафаель Санті
Джорджоне
Тиціан
Найвидатніші майстри Високого Відродження:
Браманте
Леонардо да Вінчі
Рафаель Санті
Джорджоне
Тиціан
Слайд #29
Високе Відродження
Найвидатніші майстри Високого Відродження:
Браманте
Леонардо да Вінчі
Рафаель Санті
Джорджоне
Тиціан
Найвидатніші майстри Високого Відродження:
Браманте
Леонардо да Вінчі
Рафаель Санті
Джорджоне
Тиціан
Слайд #30
Високе Відродження
Найвидатніші майстри Високого Відродження:
Браманте
Леонардо да Вінчі
Рафаель Санті
Джорджоне
Тиціан
Найвидатніші майстри Високого Відродження:
Браманте
Леонардо да Вінчі
Рафаель Санті
Джорджоне
Тиціан
Слайд #31
Високе Відродження
Найвидатніші майстри Високого Відродження:
Браманте
Леонардо да Вінчі
Рафаель Санті
Джорджоне
Тиціан
Найвидатніші майстри Високого Відродження:
Браманте
Леонардо да Вінчі
Рафаель Санті
Джорджоне
Тиціан